• Blåkråka

Hårgele på 5 åring?

Hjälp mig nu!

Vad säger ni om hårgele på 5 åring? OK eller AJABAJJA? Funderar på eventuella allergisynpunkter osv.

• Svar på tråden Hårgele på 5 åring?
  • Beckah82

Om 5-åringen inte visat några tendenser innan till att vara känslig i hyn så: HELT OKEJ enligt mig. Absolut!

Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
  • pcotjej

Finns naturlig gele på www.bodystore.se serien heter sante och består av endast naturliga råvaror kolla in det vetja!

• mogreta

Klart h*n ska ha hårgele!

Barnet använder väll olika schampoon och tvålar också?

• Blåkråka
    Han har inte haft mer än när jag klipte han här senast, då är det väll bara att testa ifall det fungerar han har inga alergier annars. Han har nämligen fått värdens häftigaste frisyr!

Han är rastlös och då har jag klipt han i omgångar för alla vår nervers skull. Och då klipte jag på skoj punkfrisyr som jag tänkte ta bort sist, i klippchemat Bild finnes i galleriet Och så vart det så att jag får inte klippa bort det för han är nämligen en DRAKE!!! *Skrattar*
  • Beckah82
    Blåkråka skrev 2006-05-28 16:46:28 följande:
    Han har inte haft mer än när jag klipte han här senast, då är det väll bara att testa ifall det fungerar han har inga alergier annars. Han har nämligen fått värdens häftigaste frisyr! Han är rastlös och då har jag klipt han i omgångar för alla vår nervers skull. Och då klipte jag på skoj punkfrisyr som jag tänkte ta bort sist, i klippchemat Bild finnes i galleriet Och så vart det så att jag får inte klippa bort det för han är nämligen en DRAKE!!! *Skrattar*
    Ascool frilla!

Skitsnyggt! Klart an ska ha gelé
    Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
Svar på tråden Hårgele på 5 åring?