Ryggskott!
Sa "KNAK" i ryggen igår när jag böjde mej ner...förmodligen ryggskott. Min 78-åriga mormor är piggare än mej & det känns ju skitkul!
Någon med erfarenhet...vad gör jag? Bör man kontakt vårdcentralen & kanske få en tid för röntgen? Eller det är bara att vänta & uthärda? Tänkte ändå jobbat idag, ska jag ha ont kan det ju kvitta om jag har det hemma eller på jobb...det smittar ju inte, menar jag. Men så kom det rent praktiska...att ta mej till & från bussen...det hade jag inte fixat. & med facit ihand skulle jag inte fixat att sitta på min kontorsstol hela da´n heller, för det gör hur ont som helst. Bäst är egentligen att gå...lite snett & framåtlutad sådär...åååhhh, det är så frustrerande! Jag skulle behöva dammsuga, men det känns som ett helt företag bara att förflytta sig från punkt A till B... Detta är nog 3:e gången på 1 år, men denna gången är den värsta hittills. Så, nu känner jag att jag gnällt färdigt för idag. Ville mest höra någon med erfarenhet...är det bara att låta det va? Har tagit en TREO & hoppades på underverk, men känner ingen skillnad än.