• jenni82

läpp piercing

konstigt ämne kanske.
    jag har en labret under läppen som åker in och ut in och ut.
    kan inte bestämma mig huruvida jag ska ha kvar den.

är det rockigt eller bara fjortisstämpel?
    hm....

någon som tycker en massa som vill dela med sig?
    hur många här har läpppiercing?
    a prayer for the wild at heart kept in cages
  • Svar på tråden läpp piercing
  • Alcarinque

Haha Jag har, men nu sitter den nog där mest av gammal vana *s* Samtidigt som jag har haft den så länge, så det är ju "jag".

• jenni82
    en annan sak jag har undrat över.
    när blir man för gammal för piercings?
    i ansiktet iaf?

vad tycker du?
    blir man någonsin för gammal?
  • Alcarinque

*s* Bra fråga. Ser ju att du, precis som jag, är född 82(?) så då är vi inte för gamla tycker jag

Men det beror väl lite på. Jag har ju hela "stilen" med piercingar, tatueringar, nitar och jeansjacka med tygnmärken Jag ska ju aldrig säga aldrig, men jag tvivlar på att jag kommer "växa ifrån" det. Då hade det nog varit gjort för längesen. *s*

• jenni82
    iofs. gaddningarna sitter ju resten av livet oavsett så vem vet.
    piercingen kanske hänger på den med!

hur det kommer se ut på ålderdomshemmen när det är vår tur lär bli intressant att se *L*
  • Alcarinque

Haha! Ja det ska bli skoj

• getingmidja

jenni82---> Det här med piercingar vs ålder...jag tror många har åsikter och synpunkter på när man är "för gammal" för att ha piercingar, men det får man nog avgöra själv.
    Har jag haft en piercing sedan rätt unga år är nog chansen hyfsat stor att den får hänga med även om man börjar bli åldersdigen! *S*
    Nu har iofs inte min karl några piercingar i ansiktet, däremot lite överallt annars på kroppen...och han är 56.
    Jag tycker att man själv får avgöra om och när man eventuellt ska plocka bort en piercing.

• darkwell82

är också född 82 och har en tagg i läppen, den ska definitivt sitta kvar. Ser så tomt ut utan.

• Lilla Linda

tror det flesta gamlingar sen kommer vara gaddade o piercade i våran årskull;)

Svar på tråden läpp piercing