• isa275

vecka 12 och ont i magen

Jag har himla ont i magen, alltså i tjejmagen och känner mig orolig. Det stramar och det har jag förstått e ok, men det gör nästan som mensont också. Nån mer som har det..? e i vecka 12.

• Svar på tråden vecka 12 och ont i magen
  • Jossi78

Jag har haft så till & från, men just v12 hade jag ganska mycket & v15 vad jag kommer ihåg!!!

• Brumman

Det är säkert växtvärk du har. Har själv haft mkt sådan värk under min graviditet och har det fortfarande ibland (är i v 22 nu).

• isa275

skönt att höra! Tack för snabbt svar!

• Rosmarine

Jag är också i v.12 och har fått jätteont! Särskilt på nätterna drar det ordentligt, AJ!

• babygurl

jag e i v 13 och kan få ont, känns om en sträckning i magen ibland om jag reser mig upp snabbt eller vänder mig om i sängen .. men det brukar släppa ganska snabbt som tur e =)

• Jesster

Jag är v. 12 och emellanåt så har jag också ganska ont. Det stramar och spänner och är nästan som mensvärk. Men det händer mycket därnere nu och bebisen växer

• Klaar

har ont jag me! gick in i v 12 idag o jädrans va det håller på... som mensvärk fast det drar också.

• sockertopp84

kände också av nåt liknande igår och känner även av de lite ännu nu på morgonen.går in i v.13 nu.så de är nog växtvärk mycket,för de händer ju rätt mycket i magen just nu.

• isa275

I alla fall skönt att höra att det inte bara e jag! Det verkar ju som att det är så här det kan va.

Svar på tråden vecka 12 och ont i magen