• mamyleine

    Hetero. Har du kysst någon av samma kön?

    Den här frågan är alltså till hetero personer. Ni som är bi/homo förmodar jag har kysst någon av samma kön .

    Jag är hetero, har kysst vänninnor på fyllan när jag var yngre. Kände aldrig något sexuellt med de. Tyckte enbart det var roligt att chockera killar. Vi brukade ljuga att vi var tillsammans för att slippa dryga raggningsförsök. Oftast ville dom ha bevis. En kyss sa mer en tusen ord. Trodde dom ja. Så har ni kysst någon av samma kön.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hetero. Har du kysst någon av samma kön?
  • bipsiebop

    ja det har hänt har precis som du låtsats att vara tillsammans med en kompis för att slippa ifrån några jobbiga killar

  • MINI25

    Självklart, det har väl alla tjejer gjort?

    "Kysst bästakompisen på fyllan"-syndromet är väl rätt väl utbrett?

  • xxmeyaxx

    Det har jag. Hånglat med dom också. Bara för att bevisa för sambon att jag vågar. Haha.


    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • mamyleine
    xxmeyaxx skrev 2006-05-29 18:44:46 följande:
    Det har jag. Hånglat med dom också. Bara för att bevisa för sambon att jag vågar. Haha. På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    Har också hånglat med vänner ^^, . Hehe skit kul att se killars min
  • xxmeyaxx
    mamyleine skrev 2006-05-29 18:45:45 följande:
    Har också hånglat med vänner ^^, . Hehe skit kul att se killars min
     Sambon tycker inte att det är fel heller. Konstigt nog anser han inte att det är otrohet,
     men däremot om jag skulle hångla med en kille. Hm .. ajja.. *rycker på axlarna*
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Fille04

    Har hänt på fyllan när man var yngre med goda vänner. Inga främmande. Inget jag skäms över och kände ingen attraktion heller.


    ♥Älskar min son♥
Svar på tråden Hetero. Har du kysst någon av samma kön?