• skånetös i väst

Lpg endermologie

Jag har testat endermologie i Göteborg och kan meddela att efter 20 behandlingar har det fortfarande inte fungerat på mig. Jag sökte mot celluliter. Alla celluliter är kvar. Det kan hända att de på denna specifika klinik inte kan hantera maskinen. Jag nappade på ett öppningserbjudande med billigare priser och ångrar mig djupt. Snacka om att kasta pengar i havet. Det är i såfall bättre att betala fullt pris och veta att man får en bra behandling av van personal. Om det nu finns "bra" behandling, d v s behandling som fungerar.

Nu undrar jag om det fungerat för någon.
    Finns någon nöjd?

• Svar på tråden Lpg endermologie
  • Pokergirl

Åh, jag blir bara så ledsen för din skull! Önskar jag kunde få hjälpa dig, mina kunder är så nöjda med behandlingen, dom är helt saliga. Nåväl, jag har försökt att hjälpa dig med att få hjälp men det verkar inte ha lyckats, så himla tråkigt och jag förstår att du är besviken!
    Om du känner att du har råd, så boka in på annan salong och testa där för att se hur dom gör och hur det känns, jag tror att stället du varit på är oseriöst.

• skånetös i väst

Nej, jag har inte råd att chansa igen. Jag är jättetacksam för din hjälp, Pokergirl. Men tyvärr verkar det som om du är den enda som säger något positivt om behandlingen. Och du driver ju ett företag som utför endermologie. jag skulle vilja veta vad kunder säger- inte vad säljaren säger att kunder säger. Hoppas du förstår vad jag menar att du kan se det från mitt perspektiv. Företaget som utbildade personalen på kliniken har inte varit till någon större hjälp heller. De menar att de inte ansvarar för vad skönhetssalongerna gör efter deras utbildning.

Svar på tråden Lpg endermologie