• Anonym

sexig som mamma?

Har ett barn på 1,5 år och min sexlust e som bortblåst!! Jag känner mig alldeles deprimerad. Jag e så förändrad. Har varit lite av en sexgalning förut och nu känner jag i stort sett noll dragning till män. Jag har aldrig tid. Har inte ens tid att titta mig i spegeln känns det som. Jag trivs inte i min nya roll men vet ej hur jag ska kunna ändra något då lusten inte finns. Träffade en kille på krogen som var söt och föjlde med han hem. Det var pinsamt för jag var så torr och trist igenom hela natten. I huvudet ville jag vara kåt och ha det skönt men kroppen reagerade liksom inte.. Jag har separerat och allt ansvar hänger på mig. E såå trött. Känner mig trist, utchasad och gammal (32 år)
    Jag har aldrig varit torr förut , snarare för supervåt..
    Kommer det alltid att vara så här?
    E helt förtvivlad! Tror jag genomgår nån slags depression?
    Som kan ha att göra med mammarollen?

• Svar på tråden sexig som mamma?
  • gladlouise

låter jobbigt de där..jag tycker att du riktigt skall försöka ägna mycket tid åt dej själv, ta ett varmt bad, köp oljor och lägg i vattnet, raka benen och smörj på nån lotion..lägg en ansiktsmask, måla naglarna piffa till dej lite och gör sånt som faller dej in...jag vet ju inte varför du mår som du mpr..men jag brukar må bättre när jag gör sånt..låter inte de nice?

• Anonym

Jo det gör det ju verkligen :) Hoppas bara att lusten då kommer tillbaka.. Var på dejt med en kille som jag förut kastade mig i säng med så fort jag träffade han för han hade den effekten på mig. Nu. Ha! Han försökte och försökte och jag kände att vi lika gärna kunde prata!?
    Jag vet inte heller varför jag mår som jag gör, bara att jag förändrats och att jag inte e nöjd med det.
    För att vara intim nu,, så tillfredställde jag mig själv minst varje dag förut.
    Nu typ en gång var tredje månad om jag har tur :)??

• gladlouise

alltså man vet ju inte om de kan vara nån form av depression..men jag tycker att du skall ägna dej själv en massa tid nu..köp lite snygga kläder, klä upp dej även om de bara är du hemma..färga håret eller ja du sånt där som man bara gör ibland du vet..man käönner sig mycket frächare och snyggare, och man vill så mycket mer..men om de inte känns bättre på nått sätt så kanske du skall prata me nån som kan hjälpa dej, de känns lättare då..

• valkyrian

Om du tar råd av en 17 åring så tänkte jag såhär:
    Du kanske inte är mogen för det, efter en relation och så, nu vet jag ju inte hur länge sen det var ni gick skilda vägar men det kan ändå vara svårt att hitta tillbaka till ursprungsformen efter ett förhållande. Du kanske är stressad för saker runtomkring dig?

• Anonym

Ja det kan nog vara stressen runtikring mig. Hoppas det! Ska nu verkligen fräscha upp mig och pyssla med mig själv så får man se om det blir bättring.. Go natt, tack för tips :)

Svar på tråden sexig som mamma?