Jag har gått på Mama Mia Söder (har gått 5 dgr över tiden nu...) och jag är tyvärr inte alls nöjd. Jag har under min tid hos dem fått träffa tre olika BM. Bara det tycker jag är skitdåligt. I början av grav mådde jag oerhört dåligt och behövde besöka läkare och bli SS eftersom jag bara kräktes, då fick jag en läk. tid 6 veckor senare... Så jag fick gå till min VC där husläkaren var sur och sa att det eg var MVC som skulle sköta sånt. Sen behövde jag läk. tid igen i slutet när jag fortf jobbade för jag hade ont och var mycket trött, då fick jag iaf tid snabbare. Dessutom har de ö h dåligt med tider, jag försökte hela tiden få det till att vi skulle boka in fler besök på en gång, man vet ju ändå vilka veckor man ska dit (så gjorde vi när jag gick på Dalen med min första grav) men det gick aldrig för de hade inte tiderna klara i förväg och sen fick man ta de tider de hade som ofta inte alls passade mig.
Förra grav gick jag som sagt på Dalen och tyckte det var ok men lite trist liksom, fick för mig att det skulle vara mysigare och personligare på MM men tji fick jag, min BM på Dalen var jättebra och samma hela tiden och kom ihåg mig när jag ringde sen osv osv.
Jag gick på tricket att MM ska vara bättre för att det är "privat" och ligger i stan...
Har hört gott om Södermalms MVC om du har nära dit. Ekens också. Eller om du plan att föda på SÖS så kan du skriva in dig på Södra BB, då går du på MVC och föder på samma ställe, delvis samma personal, verkar jättebra men jag fick inte skriva in mig där pga att min förra förlossning inte var okomplicerad, det måste den varit.
Lycka till!