• Rosa Pärlan

Söta dörrknoppar

Jag är på jakt efter söta knoppar till tjejernas garderober. Någon som vet var man kan hitta söta?

• Svar på tråden Söta dörrknoppar
  • mimmiliten

Det finns rätt söta på Indiska...Och på Muique det stavas nog inte så hoppas du fattar vilken affär jag menar.

• mimmiliten

Det finns rätt söta på Indiska...Och på Muique det stavas nog inte så hoppas du fattar vilken affär jag menar.

• NoAngel

På INDISKA har de jättefina och annorlunda skåpsknoppar i porslin eller glas med olika mönster!

• Minis 75

Jag köpte Sofias knoppar till hennes garderob på Mique.

Stolt mamma till ♥Sofia♥
  • therre
    sofiasmamma skrev 2006-05-30 22:09:05 följande:
    Jag köpte Sofias knoppar till hennes garderob på Mique. Stolt mamma till ♥Sofia♥
    jag vill också ha sådana
  • Nallemajatjejen

Jag har också köpt de på mique och satt på en byrå finns bild i mitt galleri.

• therre

någon som vet om de fortfarande säljs?

• Rosa Pärlan

Jättesöta knoppar. Har tyvärr inte Mique i närheten, men får väl ta en titt på Indiska.

• Minis 75

Jag köpte mina knoppar för 3 månader sen, sist jag var in på Mique så såg jag dom. Så jag tror att dom kan finnas fortfarande...

Rosa Pärlan... Du får be nån köpa som sen skickar till dig . Skämt å sido. Dom på Indiska är inte fula heller...

Stolt mamma till ♥Sofia♥
  • therre

vet inte om man får men... *visk* kan någon köpa mig knopparna som finns på mique? 2 st, jag betalar porto o vad de kostar! *blink*

Svar på tråden Söta dörrknoppar