Kall på magen...!!!
Nån mer än jag som kan känna sej kall på magen typ precis nedanför naveln?
Nån som vet vad det beror på??
är i v18 jag :)
Nån mer än jag som kan känna sej kall på magen typ precis nedanför naveln?
Nån som vet vad det beror på??
är i v18 jag :)
Vet inte vad det beror på men jag är OXÅ iskall på hela magen förutom på sidofläsket
Kicki83 v36
Jag med... Man blir ju lite fundersam till vad det ska vara bra för !?!
ja men det är väll nån avkylningsgrej för lilla bäbisen eller nått :) skummt det dära....
Samma sak här!! Trodde bara det var jag som hade en konstig mage hehe.. jag tror bebisen snor min värme
Jag är också ofta kall om magen, och var det förra gången med.
Jepp, jag också. Fast inte på sidorna. Jag tycker det är rätt skönt eftersom jag är så varm på alla andra ställen på kroppen
Samma här! Kännt av det hela graviditeten, är i v 20 nu.
pemi
Det va skönt att läsa att det finns fler som jag. Har funderat på detta med. Lite märkligt är det ju allt.
Jag också. Mitt på bollen är jag kall men på sidorna och längst ner är jag varm. Är i vecka 24. Försökte värma magen med händerna igår men ingenting hände...
Halloj!
Min kompis som har varit gravid x antal gånger sa att det är nervtrådar som sträcks ut. Samma anledning som att det lite senare i graviditeten känns lite avdomnat på magen. Man kliar men det känns liksom inte som om man kliar
Inget farligt enligt henne. Sen om hon har rätt är en annan sak men det lät rimligt. Hepp!
Skönt att höra om fler kalla magar. Jag har verkligen funderat över detta. Maken gillar det dock eftersom jag förövrigt är som en liten kamin i sängen på nätterna och då kan han svalka sig på min mage
Samma här! Är alltid sval på "maggen" även om jag är hur varm som helst överallt annars... Är i v 27
Oj, vad skönt att läsa att fler har det så. Då är det inte onormalt iaf. Märkliga saker händer...
Kan bara instämma! Jag är också kall på magen och har funderat lite över det, så det känns skönt att det verkar vara helt normalt.
Tänk va det är bra fl är när det gäller sånt här!
Det har jag inte tänkt på, men nu när ni säger det, så... jag är också kall på magen! Knäppt...
En till som håller med
Samma här
Sitter här och skrattar för mig själv. Jag kan bara instämma, jag är också kall om själva barnmagen. Min man har en annan teori. Han säger att blodtillförseln inte når ut så långt som ut på magen, han har nämligen samma med sina "love-handles", dom är också kalla jämt fastän han är som en kamin i övrigt. Det har vi skrattat en hel del åt. Så tjejer, hem och kläm på era karlar och testa denna teori
Jag med!
Det verkar ju normalt.