• Magiska under

Lever "flickspermier längre"? När hade ni sex?

Det sägs att flickspermier lever längre och att pojkspermierna är snabbast! Är det då så att om man har sex precis vid ägglossningen så blir det en pojke och om man har sex några dagar innan ägglossningen så blir det en flicka? För mig stämmer det då vi hade sex den 18-19/12 och hade ägglossning den 21-22/12... Stämmer det för er?Fundersam
    Väntar en liten tös=)
  • Svar på tråden Lever "flickspermier längre"? När hade ni sex?
  • Missboss

Vi hade sex på äl dagen och fick en pojke

• Summerlover

Vet ej kön på bebisen i magen, men vi hade sex den 25 och 26e då hade jag ägglossning- men enligt ul så ska jag ha blivit gravid den 29e så isåfall så e det väl en liten flicka jag bär på!

KRAM

• Vallivetu

Ja vi hade inte jättekoll, men min man var bortrest vid tiden för äl, så vi trodde inte det skulle bli något, men vi fick en liten tös ändå

• Kalina

Vi höll på varje dag och fick en flicka.

• FridaE

När vår son blev till hade vi sex varje dag!

• Felicia78

Vi hade sex 2 ggr per dag from 6 dagar innan Äl o två dagar efter o blev med barn. men inte lätt att ha en aning om när lille bebisen blev till då ju, så då extrs svårt att ana sig till va de kan va där inne... Hihi! Bf 28 november...

• Beckah82

Eh? vad ska jag rösta på? hade sex flera dagar efter ÄL och fick pojke.

Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Norahs mamma

Vi nuppade varje dag och har en tjej och väntar en till

• Vallivetu

Beckah82 - Ja, och vi blev med barn en dag efter äl denna gången Vet inte vad vi väntar men på torsdag får vi förhoppningsvis reda på det!

Svar på tråden Lever "flickspermier längre"? När hade ni sex?