• Anonym (nöjd man)

Min fru har skaffat en älskare

För en tid sen så träffade min fru en man som vi känner sen ett tag tillbaka. Jag vet att hon är tänd på honom sen tidigare. Han var på tjänsteresa och ville träffas för att fika. Eftersom nån av oss var tvungen att vara hemma med barnen så åkte min fru iväg. Efter nån timme ringer hon och säger att hon vill ha sex med honom och att han också vill det. Till saken hör att jag tänder på att se min fru med andra män att se och höra henne njuta. Har t o m för några år sen föreslagit att hon skulle skaffa en älskare, men hon har inte velat. Det hela slutade med att de hade sex i bilen. Min fru ser nu efter det honom som sin älskare och vill träffa honom fler gånger. Hon ser honom som ett komplement till mig och jag är heltänd på det!!

Jag har det nu jättebra eftersom min fru går runt med ett leende på läpparna på dagarna och vi har ett mycket bra sexliv tillsammans. Hennes älskare är ju en extra krydda. Hon får variation och spänning och jag får en glad och nöjd fru.

Jag undrar nu om det finns fler som har älskare/älskarinnor på det här viset? eller vad ni anser om vår lösning för att få en extra krydda i vårt sexliv?

väljer att vara anonym eftersom det finns folk vi känner privat här på familjeliv och som vi inte vill dela detta med.

• Svar på tråden Min fru har skaffat en älskare
  • Carre

om det funkar för er, varför inte?. Det som är viktigaste är att ni är ärliga med varandra om hur ni känner och att ni är båda med på det

• aleksa98

Visst låter det trevligt att hon e glad hela dagarna men jag själv hade aldrig klarat av att min sambo skulle gå o vara glad för att han har haft sex med ngn annan, jag vill ju att han ska vara glad för mig men men alla e vi ju olika och funkar detta för er så är ju det bra. Jag hade även varit rädd för att han tillslut hade valt den andra före mig

• Anonym

Visst om ni två mår bra av det är det väl okej. Men om barnen får reda på det, och skulle må dåligt av det är det ju inte okej!

• getingmidja

Vad härligt att ni båda får ut positiva vibbar av det!
    Funkar det såpass fint är det ju bara att köra på, så länge man vet vart man i botten har varandra. *ler*

• Anonym

riktigt udda, men är ni lyckliga så go for it!!

• Anonym (nöjd man)

jo, anonym nog är vi lite udda men vi har en stark tillit till varann!!! Vi har en stor öppenhet och ärlighet mellan oss, så det är nog därför att det funkar så bra.

och vi är jättenoga med att barnen inte skall behöva bli inblandade i detta såklart!

• Fred

Är du verkligen så nöjd? skulle du skapa en tråd med frågeställningen som du har om du var 100% nöjd med det?

Är du nöjd med att någon annan snubbe borrar din fru så är det väll bra för dig. presonligen finner jag det helt jävla sjukt!!

• Anonym (nej)

Ja, jag hoppas du är nöjd TS. Personligen skulle jag aldrig gå med på ngt sånt. Tror aldrig att det håller i längden och hur ser din fru på att du går ut och gör samma sak?

• Manuellas Mama

Oj, finns det såna också.
    Waw!

Jag menar tänk om jag ringer min man och säger att jag ska ha sex med "Olle" eller "Kalle".................wow säger jag........han hade packat sina väskor och dragit.

Bara ni e lyckliga men i mina ögon/öron och hjärna tycker jag att det  HELT SJUKT!

Mimmi

Svar på tråden Min fru har skaffat en älskare