Ringtestet?
Undrar lite om ringtestet! Ska man ha den i ett snöre över magen? Vore kul om någon kunde berätta för mig!!
Undrar lite om ringtestet! Ska man ha den i ett snöre över magen? Vore kul om någon kunde berätta för mig!!
Du "ska" ta ett av dina egna hårstrån
Hur ska jag då göra med det??
Vill oxå veta!!!
Gör så här!
Häng ringen i ditt hårstrå!
Håll ringen i din hand och fråga:
Visa mig ett "ja"
Släpp ringen och låt den visa dig vilket är ett ja.
Kanske pendlar den och då är just det ett ja.
Snurrar den är det just snurrandet som betyder ja.
För denna gången (detta måste alltid göras om inför varje ny omgång så att säga)
När du fått veta vad som är ja och nej, tackar du! (viktigt)
Sen låter du den hänga över magen och håll ringen i din hand när du ställer frågan.
Ställ frågan och släpp ringen försiktigt så den är så gott som still.
Sen börjar den röra sig och när du tycker att den rör sig tillräckligt så har du ditt svar.
Står den sill vet den inte svaret eller så är det så att svaret är för dig hemligt.
Du kan ändra frågan eller låta svaret bero till nästa dag!
Glöm inte att tacka efter varje svar!
Som sagt... ska du göra detta dagen efter måste du på nytt fråga vilket som är ja eller nej
Lycka till!
Haha :) Om det stämmerr ska jag få en tjej till ! Så vi får se :)
Men måste man vara gravid för att göra testet?? Jag vet inget.. =/
Hmm detta fattar jag inte nått av..
vad är det du inte förstår....
Hur det fungerar.. Har lite svårt o föstå hur man ska göra.. Ska det va en speciell ring eller??
Hej!
Jag har gjort ringtestet men på ett helt annat sätt.
min syster tog en sytråd och jag lade mig på rygg.Hon höll min vigselring över magen alldeles stilla och ringen började att röra sig.den gjorde stora cirklar och det visar på en flicka.Går den rakt är det en pojke.
Hur som haver så skrev jag eb tråd här på FL och då fick jag höra att man ska göra detta själv och jag testade,den cirkulerade igen*ler*
Men vad det blir och om det stämmer är mindre viktigt,bara lille*mår bra när det blir dags för livet utanför magen.
Jag har även gjort testet med en ring och hårstrå över handleden när jag inte var gravid och det visade på 3 barn och sedan stannade ringen.
Konstigt,den visade rakt(en liten kille)men vi får se.
Nu väntar jag mitt tredje barn med BF 17 oktober.