Hjälp med vårtor!
Min son har jätte mycket vårtor på ena foten. Vi har en gång tidigare tagit bort en hos doktorn men nu är dom tillbaka. Han har jätte många småvårtor under foten.
Snälla jag vill ha lite tips om hur vi ska få bort dom
Tack
Min son har jätte mycket vårtor på ena foten. Vi har en gång tidigare tagit bort en hos doktorn men nu är dom tillbaka. Han har jätte många småvårtor under foten.
Snälla jag vill ha lite tips om hur vi ska få bort dom
Tack
Usch för dessa vårtor.
Har haft problem med en vårta under foten i flera år.
Jag har behandlat med vårtmedicin (frätte bort huden på ett område stort som en femkrona - rekommenderas ej).
Frös bort den på en salong men den kom tillbaka.
Sedan gick jag till en annan salong och frös där och då försvann den och har, peppar, peppar inte kommit tillbaka...
När jag hade vårtor fick jag tipset att gnugga dem med den vita sida av ett apelsinskal, huruvida detta ska fungera vet jag inte
Fila på vårtan och sen på med genomskinligt nagellack...nästa ag fila på med nytt nagellack....efter typ 2 veckor är vårtan borta. Nagellacket kväver vårtorna
såg att det stod lite konstigt på slutet. Men du ska alltså göra om proseduren varje dag. Fila först...sen på med nagellacket o.s.v
Tack för svar. Ska böja jobba med dom nu. Hoppas att dom försvinner för alltid
Oj, det blev visst tomt... vad det skulle stå var att jag har hört att man kan gnugga med insidan på ett sure äpple. Sen ska man hänga upp äpplet på vinden, när det har torkat helt ska vårtan vara borta (kan säkert fungera i flera fall eftersom det säkert tar ett tag för ett halvt äpple att torka rakt igenom )
Nä, allvarligt talat... jag använde apoteket vårtmedel på mina vårtor när jag var liten, fungerade utmärkt.
hihi det där med äpplet lät lite kul kanske man kan "klippa" bort en tånagel, spotta 4gånger och sen gräva ner den vid en kyrkogård. Kanske vårtan försvinner då