• Eliin

Fin mammaklänning till bröllop.. Vart?

Jag ska på bröllop den 26 augusti och kommer vara runt vecka 25 då och behöver en fin mammaklänning till bröllopet. Det är min syster som ska gifta sig så jag ska sjunga och sen är det även kombinerat dop och då ska jag och min sambo vara gudföräldrar.

Så jag letar efter en fin mammaklänning som lämpar sig för bröllop. Någon som vet någon bra sida med fina mammaklänningar??

• Svar på tråden Fin mammaklänning till bröllop.. Vart?
  • FruGustavsson

köp en snygg omlottklänning, sök på mammakläder på nätet, lycka till, alt en töjbar..har en själv från mq som garanterat kommer att funka hela grav trots att det är en "vanlig" klänning

mia

• Xenedra

Jag har fyndat en jättefin röd klänning med svart mönster på Lindex som sitter jättefint över en stor mage, och det är en vanlig klänning. Kolla efter vanliga klänningar som är stretchiga, dom kan man ha länge. De brukar i regel vara billigare än mammaklänningar.

Lycka till

• Meli

Jag hittade inget när jag skulle på bröllop, så jag fick sy en kjol själv så köpte jag en snygg top till, i en stor storlek.

Lycka till

• agda06

Jag var på bröllop för två veckor sedan och jag köpte en "vanlig" klänning fast i en storlek större. Det funkade jättebra, klänningar är ju inte riktigt samma sak som att köpa byxor, om du förstår vad jag menar..

• Heidi1

hahaha trodde d va du som skulle gifta dig...men dom har andra fina kläder oxå =)

• Mamma J

Dem hade jätte fina klänningar i Vi föräldrar Gravid nu, kanske något tips,där kanske.

• Jenkan82

Jag köpte en jättefin omlottklänning på Gina Tricot! Kommer fungera väldigt bra. Oxå kan man ha tights eller andra byxor under.

• Eliin

jag har hittat en nu som jag ska köpa på 4mom.se

det är den blekrosa långa klänningen med knytning under brösten för 1099:-

Blev helt förälskad i den direkt jag såg den.. Tack för alla tips...

• Anne69

Kul att du hittade.... För er som också söker finns det jättefina festklänningar på Big Belly på Karlavägen i Stockholm. De både hyr ut o säljer.

Svar på tråden Fin mammaklänning till bröllop.. Vart?