• Mamalicious

Ta bort leverfläckar med laser - gör det verkligen vrål ont??

Fyyyy vilken ångest jag har, ska och ta bort 2 leverfläckar med laser idag och min kära syster har naturligvis skrämt upp min och säger att det gör ont så in i h*lvete!! Är det sant? Mina fläckar sitter dessutom precis vid ögat!! Ajajaaj! Nån som vet om man får bedövining? Hon säger att man inte får det..

• Svar på tråden Ta bort leverfläckar med laser - gör det verkligen vrål ont??
  • Sammet

Lycka till med fläckarna!
    Hoppas det inte gör sååå ont.
    Du får gärna berätta hur det var sen, för jag funderar på att ta bort ett par...

• April Mamma

Jo visst får du bedövning! Lyssna inte på syrran...jag vet många som har tagit bort leverfläckar och dom sa att det inte känns typ...

Jag ska själv ta bort någon som "växer" i bakhuvudet på mig..typ en leverfläck. Men då skär dom nog bort den..

Som sagt, var inte rädd!!

• Mamalicious

jag tackar så mycket Ska skriva en novell om den här skräckupplevelsen sen

• Mamalicious

Ok skönt att höra april mamma! Syrran har ju såklart skrämt upp mig rejält..

• jojja

Har iof bara tagit med kniv, men det kändes ju inte iom lokalbedövningen. Vart kan man ta med laser? Blir det mindre ärr då? *nyfiken*

• Mamalicious

Jojja ja vist dom säger att man ska slippa ärr helt då! Jag har beställt tid på en privatklinik i sthlm. Sthlm laser och estetik tror jag dom heter..

• Elfan

En av mina pojkar har tagit bort en leverfläck i ansiktet. Han tillhör inte dom tuffaste om man säger så... Lite läskigt tyckte han att det var men ont gjorde det inte & bedövning får man. Så jag tror inte du behöver oroa dig.

• Mamalicious

Eller Laser estetik kanske det ska vara..

• Mamalicious

Elfan haha ja om din son klarade det så ska nog jag oxå gör det då!

• Sannah

Min mamma har tagit bort några leverfläckar med laser och hon tyckte inte att det gjorde ont.
    Det går nog bra för dig med, ska du se!

Svar på tråden Ta bort leverfläckar med laser - gör det verkligen vrål ont??