• jebe

Fumlar, snubblar, tappar saker....

Hej allihopa!

Är det nån mer som har blivit som jag under graviditeten?
    Jag fumlar, snubblar, slår i tår, halkar, tappar saker..... Bara jag tittar på något så åker det i golvet! Nyss va det smörkniven- använd såklart! O golvet som det redan börjar bli jobbigt att hämta upp saker från, suck!

Ursäkta gnället- men det e helt enkelt en sån dag..... vecka och månad, fniss!

Kram Jebe v.26

• Svar på tråden Fumlar, snubblar, tappar saker....
  • sunce

He, he..jag har blivit helt otrolig de senaste veckorna (Är i V.32 nu).
    Jag är inte så klumpig i vanliga fall men nu..jag har även ramlat mitt i stan...bränt mig på magen..snubblar..

• jebe

Ha ha ha, ja när annars lyckas man bränna sej på magen, fniss! Jag glömde tillägga spiller, kan väl ha en tröja i ca en timme innan det e nåt kladd på den- o allt landar på magen såklart, super snyggt

• emmzan

Mmm, har blivit PRPFFS på att spilla hela tiden..herregud men är ju värre än ett barn nuju...*s*

• thisismylife0

Oh ja. det är värre än nånsin tidigare. Häromdagen tappade jag nog 6 saker i golvet på mindre än en timma. Sambon bara tittade på mig och undrade säkert om hela hjärnan sätts ur bruk vid graviditet.hehe....Matfläckar och spill på allt när jag äter. Blir tokig. Plus att jag har fått så svårt för att hitta när jag är ute och kör bil eller är ute och går.

• Tvåbarnsmamma79

Sällar mig till "Klumpig-klubben" Har blitt klumpigare än nånsin!Ramlat 2 gånger,tappar grejer,är fumlig överhuvudtaget...*s*

• totten

Hihi igår var jag verkligen klumpig jag gjorde så att blomkrukan med krukväxten ramlade ner på golvet att krukan gick i bitar. Rodnade jag gick fram till min sambo och sa -Nä nu blir du väl arg på mig och pekade på blomkrukan med jord överallt på golvet. Men som tur var min kille inte riktig arg men trött och tog en tung suck och hjälpte mig med att städa upp. Han älskar verkligen blommor och växter så att de är som hans barn. Han sköter alltid dom, inte jag.

• saggitarius

Jag sluter mej oxå till klumpiga-klubben... har väl aldrig varit direkt smidig.. men nu när man är en uppsvälld flodhäst står inget säkert.. inte ens det man håller i?!?! o lokalsinnet är som bortblåst.. hittar iaf här omkring vart jag bor.. men innan grav hade jag kunnat parkera bilen mitt inne i NY o blivit bortförd i en taxi o hittat tillbaka hur enkelt som helst..Men det är ett minne blott..

• Gretchen

Jag är också helt sjukt klumpig. Har även börjat sätta i halsen så fort jag äter o dricker, speciellt ute bland folk... Härligt!

• mim

Här är en till som är så klumpig, tappar i princip allt jag håller i, när man ska äta så gäller det att ha en ren tröja i närheten annars så ser man ju ut som en riktig lortgris

För att inte tala om rasrisken, man skulle ju kunna snubbla och rasa över en knappnål ju..

Och talet, när man ska säja nått så kan det bli både det ena dumma ordet som far ur munnen efter det andra, jag skulle tex säja polis jakt här en dag till min gubbe och säjer istället pilos jakt, vem tror ni får höra detta VÄLDIGT ofta??

Kram/Mim

• MyFine

Jodå, det är ju mer en regel än undantag att det ska tappas, spillas, snubblas, vältas osv osv.. Min sambo blir inte ens lite förvånad längre.. Får knappt bära nått som lätt kan gå sönder längre..

• agge333

En klantfia till här!

Saker åker ur händerna, vänder på orden och igår när jag skulle göra fläskpannkaka, så grabbar jag tag i plåten med bara händerna...

Innan det hade jag redan skurit mej på fingrarna ett par ggr, så jag har plåster på tre fingrar nu...huu..livsfarlig...

Svar på tråden Fumlar, snubblar, tappar saker....