Bästa frisören i Eskilstuna
Hej!
Har någon tips på en riktigt bra frisör i Eskilstuna? Jag har typiskt nordiskt hår som behöver klippas upp för att få volym. Sååå, få höra era tips på en duktig frisör som är bra på moderna frisyrer?
Hej!
Har någon tips på en riktigt bra frisör i Eskilstuna? Jag har typiskt nordiskt hår som behöver klippas upp för att få volym. Sååå, få höra era tips på en duktig frisör som är bra på moderna frisyrer?
Undrar oxå... har testat MÅNGA de senaste fyra åren och inte blivit nöjd med en enda... *kräsen*
Jag går hos Marie Hallbert på Hallberts salong - jätteduktig. Annars så är även Nina Prenker på Hår & Inspiration Nina Prenker duktig.
sax & kam...eller vad heter de? Det som ligget brevid kåren, där gick jag när jag bodde där!!
Marie på Suzzies hairteam är en klippa! Jag bor inte längre i Eskilstuna, men när jag bodde där blev jag alltid så nöjd när jag varit hos henne! Hon gjorde min bruduppsättning för några år sen och jag fick mycket beröm av alla gäster.
Det verkar ju finnas en del duktiga frisörer. Jag har nu bokat tid och jag hoppas att det blir bra!
Tack för tipsen!!
Papier: Var bokade du och lova att återkomma med recension !!
Jag bokade på Hallbert. Får se om det blir hissa eller dissa efter besöket!
Intressant :) Som sagt Hissa eller dissa sen va?
TS >> Hur gick det?
jag var på frisörerna city huset i går och jag hissar för dom
Hellu again!
Nu är jag klippt och vad ska jag säga...Det blev nog varken hiss eller diss. Man kan väl säga att det blev snarare "ja, nu är jag iallafall klippt" än "Wow, I´m hot!".
Även om jag är nöjd så fortsätter mitt sökande efter den perfekta frisören så jag får väl pricka av något av de andra tipsen om 8-10 veckor! :)
Tack för alla tipsen iallafall!
Gå tlll Marie På Sussies hairteam så blir du nöjd! I promise! (förlåt att jag tjatar... )
Mallan76: Jag har väl inget val än att lyda order då :). Sussies hårteam blir det nästa gång!
Frida Klippotek tycker jag är bra.
Var en gång ute på Stubb och Lugg som ligger inne på Tuna Park, men där blev jag INTE nöjd! Skulle ta topparna och hon tar skitmycket! Nästan 30 cm! (har väldigt långt hår..) Bad om att hon skulle ta det rakt av bara efter att hon frågade om jag ville ha uppklippt, väl hemma ser jag att det inte är klippt rakt av som jag sa... Plus att det var längre på ena sidan! Fy så besviken jag var! Kommer inte ihåg vad frisören hette dock.
Nån annan som har dålig erfarenhet därifrån eller så hade hon en dålig dag!! =O
Jag tycker inte det spelar någon roll vad SALONGEN heter. Hur bra rykte en salong än har, kan man ju få någon konstig en som klipper. Var på en "fin" salong en gång och blev klippt i nackskinnet så att det uppstod blodvite TVÅ GÅNGER ...
Tala hellre om vad bra frisörer heter, så att vi vet vem vi ska boka hos!
Janina, heter hon på sax & kam - fast nu är det ju typ 3-4 år sen så hon kanske har slutat. Men kolla, för hon är kanon!!