Flytningar innan BIM vid graviditet
Jag undrar om de flytningar man har innan man har BIM, om de är vitaktiga eller mer som ägglossningsflytningar, dvs genomskinliga?
Någon som blivit gravid och lagt märke till detta?
Jag undrar om de flytningar man har innan man har BIM, om de är vitaktiga eller mer som ägglossningsflytningar, dvs genomskinliga?
Någon som blivit gravid och lagt märke till detta?
Har läst i en bok att normalt innan man får mens så har man torra flytningar! Du kan alltså vara gravid om du har rikliga flytningar just innan BIM!
Jag hade typ äggvita lite tjockare än vanligt!!!
Jag har hört o läst att d ska vara rikliga lotions aktiga flytningar innan bim om man e gravid...
Jag hade som "my baby" och mer än vanligt...
jag vet inte om jag är gravid...har inte testat? men jag hade svampliknande flytningar innan min mens den här gången. Men jag måste tillägga att min mens var helt annorlunda den här gången...mest bruna flytningar blandat med lite blod. Vet inte vad det innebär...skall göra test imorgon.
Båda gångerna jag varit gravid har jag haft mer flytningar än någonsin förr. Nu har jag så igen så jag hoppas hoppas...
Hur Många dagar innan BIM kom flytningarna? Jag har BIM på onsdag och har idag börjat få ovanligt kraftiga flytningar.
Några dagar innan BIM fick jag massor vita, lite trådiga flytningar.I trosorna var de torra men när man torka med papper var de slemmiga!
Humm...jag har oxå flytningar brukar inte ha så innan mens. och jag kissar ofta. har varit kissnödig en gång i timmen sen halv 6 ikväll.
måste man ha ömma bröst. jag känner mer som om de värker i brösten, någon som vet nått om de?
Jag har äggviteaktiga flytningar och jag har snart bim... *Håller tummarna*
Jag har inte märkt av min äl denna månaden, men jag har sååå mycket flytningar. Jag har inte testat med stickor, Jag har försökt att komma ifrån besattheten om att bli gravid, men nu när dessa har uppstått så kan jag inte sluta undra.
HJälp!!! Jag blir knäpp igen...
Bim den 15...
mens i morse=( hoppas på juli
kramar om
Några fler som vet???
Min aflytningar har inte minskat än... Lika rikliga än o jag har bim på torsdag(15/6)