• Hannah74

Omklackning av skor, kostnad? Snabbt svar tack.

Lämnade in ett par högklackade skor för omsuling o ny klack, Nu säger de att det kostar 300 kr... är inte det väldigt väldigt mkt? Köpte ju skorna för 500 o det känns inte som sula+ klack och arbete skulle kosta så mkt. Jättetacksam för svar.

Man är inte dummare än man gör sej..
  • Svar på tråden Omklackning av skor, kostnad? Snabbt svar tack.
  • Snart kanske

Tycker oxå det låter mycket. Ca- 200 kr betalade jag sist

• 1985

oj, vet att mamma betalade 90:- för det här. Men det beror väl lite på vad det är för ställe man lämnar in på också?

• Hannah74

Ja, lämnade iof in på NK, men ändå...! Ska be att få se en prislista iaf när jag hämtar ut dem nu. Känns lite som de bara drog till med nåt. Tack för snabba svar!

• NINACRT

har bara KLACKAT (ej sulan) och då betalar jag högst 70kr! sulan kan väl ej kosta så mkt?? ring o fråga ngt annat ställe för att veta!

• Hannah74

Ja, får nog göra det, känns inte alls kul.

• Nika75

Jag brukar betala 85 kronor för bara den lilla klacken under "hälen". Hel omklackning tror jag kostar strax under 200 tror jag. Min skomakare är jättebra och ligger på Skånegatan på Söder...

• seSSa

80 kr skulle jag betala här på torget... klack ca 5-7 cm tror jag jag ville ha och inte smal men även inte tjock...dubbelt så stor som en blyertspenna tror jag typ..

• penapöna

Tycker inte det låter oskäligt, speciellt inte på NK.

Sen beror det förstås på hur skorna ser ut, om det var besvärligt att sula om dem. Kom ihåg att fråga innan vad de tror det kommer att kosta!

• elliis

När jag läste rubriken på tråden tyckte jag att det stod OmLACKNING av skor, kostnad? Snabbt svar tack
    Jag funderade ett tag på hur man lackar om skor

Svar på tråden Omklackning av skor, kostnad? Snabbt svar tack.