• Lindisen1

Någon som testat Kerstin Florians produkter?

Jag var på en ansiktsbehandling förut, och då använde de sig utav Kerstin Florians produkter. Jag köpte några när jag var där, och sen har jag även beställt ett par produkter från nätet.
    De verkar vara jättebra, men det vore roligt att höra vad ni tycker!
    Den enda nackdelen är att de är SNORDYRA...! Men, men...
    Vad tycker ni? Vad använder ni? Hur länge har ni använt produkterna?

Kram till er

• Svar på tråden Någon som testat Kerstin Florians produkter?
  • Lindisen1

*Puffar upp lite*

Finns det ingen som har testat hennes produkter?

• delifi2

gjorde d förut men dom va så dyra så ja va tvungen att sluta me d, men ja tyckte dom va bra

• Lindisen1

Jaaa, håller med om priset - vansinnigt dyrt...men jag tänkte att de kanske är JÄTTEbra och dryga så man vet ju aldrig - det kanske lönar sig...eller? *fnissar*

• delifi2

d finns ju billigare märken som oxå e bra,
    hmmmm.......... bara för d fick ja hjärnsläpp

• Lilltösa

Hej! Vart på nätet köpte du de produkterna? Har också varit på ansiktsbehandling och funderar på att köpa lite.

• Lindisen1

Jag köpte dem på www.kerstinflorian.nu. Tänk bara på att de lägger på 100:- för postförskottsavgiften. Jag beställde produkter för 404:-, men idag när jag hämtade ut dem betalade jag 611:-!!! Förstår ingenting -det ska ju kosta 504 inklusive postförskottsavgiften, men vart kom den andra hundringen ifrån? Försökte ringa till dem idag, men då hade växeln stängt, så vänta med att beställa tills jag har kollat upp vad som hände, så inte du också åker på att betala en massa mer pengar. Jag vet inte vad som hände, men är lite lagom irriterad.

• Lilltösa

Ok, jag väntar då. Tack!

• Tjej 1975

Jag använder rengöring och ansiktskräm från henne. Är jättenöjd.

• vigdis

Ja, och jag blev inte alls imponerad. Dyrt som attan, funkade inte alls för mig utom leran. Men den grisade däremot ner precis _hela_ badrummet när man använder den, fruktansvärt mycket "pigment" i det svarta, elle hur man nu ska säga. Har aldrig haft så fet hy som när jag använde hennes produkter, som om jag smort på generöst med olja...

• HaltaLotta

Lindisen1------> Kanske var frakten också? Oftast så är inte frakt inräknat i det som kallas postförskottsavgift.......

Mvh O. - som arbetar på ett transportföretag, dock inte Posten

• Bumpy

Har haft prover från Kerstin Florian och tyckte att de verkar jätte bra - men när det kom till att köpa på riktigt blev jag för snål helt enkelt, som du skriver de är snordyra verkligen!

Nu använder jag Cliniques 3 stegs program inte heller billiga men beprövade och garanterat fungerande utan mankemang!

Kram

• Lindisen1

Hej igen - usch, kan det vara så illa? Att det blev liksom "bara" 202 kronor dyrare pga frakt och postförkskott? I sånna fall tänker jag aldrig mer beställa det från nätet - då kan man lika gärna åka in till stan, fy så onödigt dyrt!
    Lilltösa - tyvärr har jag inte kunnat ringa och kolla idag. Ska försöka imorgon och se - återkommer!

Kram på er

• Lindisen1

Lilltösa - jag får inte fatt i dem, men det verkra ju som om det är frakten OCH postförkottsavgiften som gör att priset höjs med 200:-...
    Har du möjlighet att handla produkterna på salong hade jag gjort det, så du slipper onödiga extrakostnader.

Kram!

• Lilltösa

Tack Lindisen, jag köper dem på salong isåfall. Tråkigt att det blev extra dyrt för dig.

• Anonym (Karin)

Konstigt att du fått extraavgifter vid köp från Kerstin Florian! Jag beställer ofta från deras nätbutik och har aldrig fått extra avgifter. Jag beställer då direkt från kerstinflorian.se där det dessutom är fri frakt över 199 kr. ÄLSKAR deras produkter! De är superdryga så värt varenda krona! Glad

• Anonym (s)
    Lindisen1 skrev 2004-09-17 14:48:10 följande:

Lilltösa - jag får inte fatt i dem, men det verkra ju som om det är frakten OCH postförkottsavgiften som gör att priset höjs med 200:-...
    Har du möjlighet att handla produkterna på salong hade jag gjort det, så du slipper onödiga extrakostnader.

Kram!

Anonym (Karin) skrev 2025-08-07 10:40:43 följande:

Konstigt att du fått extraavgifter vid köp från Kerstin Florian! Jag beställer ofta från deras nätbutik och har aldrig fått extra avgifter. Jag beställer då direkt från l där det dessutom är fri frakt över 199 kr. ÄLSKAR deras produkter! De är superdryga så värt varenda krona! Glad

Fin reklam i en tråd från 04
Svar på tråden Någon som testat Kerstin Florians produkter?