Hej!
Vet precis hur ni känner!!! Min man var tvungen att operera bort sin förhud helt i oktober.
Det började förra våren med precis som du beskriver smygande.
Det blev värre och värre och till slut så kunde han inte ta tillbaka förhuden alls.
Han gick till husläkaren som gav honom remiss till urolog.
Han gick det och dom sa att han fått någon sorts ärrbildning, kan komma av vad som helsttex en infektion i kropper och sedan börjar det spricka lite då och då som du beskriver och till slut blev det så där.
Han var livrädd tat dom skulle ta bort hela förhuden så han sa att dom bara skulle ta bort lite, men när han kom dit så sa han att han ville ta bort allt för att det nog inte skulle bri bra annars. Vi ahde sån ågren bäggetvå (särskilt han, det bästa en man har!!), var rädda att sexlivet inte skulle vara lika bra osv...
Men det gick bra, han tog bort allt och hade ganska ont ett par dagar och stannande hemma från jobbet två dagar för att det inte skulle svullna och blöda i onödan.
En natt vaknade jag av att det prasslade i sängen, då hade han fått stån framåt morgonen och det gjorde så klart jätteont, så han hade tagit en kylpåse och lagt på. Så här efteråt kan vi skratta åt det!
Iallafall blev det sexförbud i några veckor, men det gick bra, visst har utseendet förändrats men det gör inget och vi har ett hur bra sexliv som helst, han säger att det inte är någon större skillnad.
Nu har jag skrivit jättelångt, men jag vet hur du känner och hur orliga vi var innan allt var över.
Oroa er inte, det kommer att gå jättebra!