Nån mer som känner sej VÄLDIGT trött så här i slutet???
Hej!
Usch,känner mej så fruktansvärt konstigt trött hela tiden.Vet att det är vanligt att vara trött under en graviditet men det ska väl inte vara så här mycket??Jag har jätte bra värden så det behövs inga järntabletter(tack och lov).Jag sover skit dåligt om nätterna tyvärr och det med att jag får så fruktansvärt ont i höfterna och imellanåt benen inte alls kul,man hittar ingen skön sovställning alls att ligga på längre*suck*.Och på dagarna så försöker jag att ta mej en liten lur men jag kommer aldrig in i sömn utan det blir bara en vila framför tv.
Kan ju också vara för att jag håller på att bli sjuker,har känt mej väldigt hängig och fryser och svettas om vartannat och nyser som bara den så det är säkert nåt sånt på gång*suckar*.Har även dubbla hjärtslag i mellanåt,kan det vara för att jag sover för lite tro?
Brukar ha det annars också i normalt fall men inte lika ofta som jag har det nu och jag vet att det är vanligt att ha det under en graviditet och att det inte är nåt farligt.
Är det fler som känner samma sak gällande tröttheten och är det nån som har nåt bra tips på hur man kan bli piggare och framförallt få den sömn man behöver?
Tacksam för alla svar!!
Oj blev lite långt men tack för att ni tog er tid att läsa iaf
Lona v 32(31+3)