• Anonym (Roligt.)

Roliga saker som hänt under sex.

Såg nu i en tråd som påminde mig om en sak så jag började skratta.

Jag och smabon skulle köra 69,an där han låg överst.
    Gick jätte bra tills det att han nog tyckte det blev lite förskönt och typ satte sig ner lite mer.
    Det slutade med att jag hade snoppen i munnen och kulorna för näsan och fick ingen luft,hahaha Jag slog på honom och försökte putta bort men det tog ett tag innan han fattade. Sedan satt vi bara och skrattade.

Vad har du varit med om?

• Svar på tråden Roliga saker som hänt under sex.
  • Anonym (miamaria)

Jag hade júst inhandlat mig lite sexleksaker. En dildo och en klitorismassör.
    Och första gången min sambo använde dem på mig så använde han klitorismassören. Det var inget mer med det. Men kvällen efter så hade vi sex igen. Min sambo var i lådan och tog fram en leksak. Jag tyckte det var lite konsigt att han använde klitorismassören så mycket i slidan. Så jag säger: ska vi inte ta fram den stora (alltså dildon). Då får jag som svar: det är den stora!

pinsamt pinsamt.
    Sen satte han på vibratorn ordentligt och då kändes det att det var den stora!

• Erita

Hade sex med en kille...och mitt i allt kommer hans mamma ner till hans rum. öppnar dörren och säger "vad gör du" och när jag dragit täcket över mig säger hon "stäng av tvättmaskinen när den är klar" och går
    Det värsta är att jag och killen varit kompisar sen barnsben och känner hans mamma väldigt väl
    Snacka om att jag rodnar varje gång jag träffar henne

• Anonym (syrran)

min syster hade sex med hennes man och han satte sej på huk typ,ja det blev lite för mycket för honom då han fes en jåtte stor fis,detta var typ de första gångerna de hade sex när de precis hade träffats.

• erica och jonas

puff! det här var ju en kul tråd ju...

• Anonym

haha sånna här trådar är roliga dom
    kommer ihåg när jag var runt 16 år och skulle sova hos min pojkvänn jag hade då, vi hade kanske bara vart tillsammans en vecka.. och när vi skulle ha sex så kom hans mormor, som han bode hos, in i rummet. men vi hade inte märkt det, utan vi fick höra det sedan, när hon kommer fram och säger. Det var länge sedan man pökade i den sängen! jag gick in och stälde klockan! dåligt röd man blev i ansiktet iaf! haha

• Anonym (miamaria)

anonym: ha ha ha ha =)

• Anonym (porris)

hahahahaha!!

ja har gjort många såna dumma saker.. min mamma kom in då min nyblivna pojkvän var hemma hos oss första gången, när han pullade mig bakifrån med hennes vingflaska!! mugahahahaha!!

sambons mamma har kommit på oss flera gånger, plus att hon sett porrkort på digitalkameran som sambon varit smidig och lagt fram=)

• Shoegal

I början av mitt och sambons förhållande så gick han ner på mig. Jag spände mig så mycket när jag kom att axeln gick ur led (den axeln hoppade lätt ur led ett tag) och jäklar vad ont det gjorde. Blev ett ganska abrupt slut och ilfart till akuten. När folk frågade vad jag gjort för att få den ur led svarade jag att jag sträckte på mig när jag sovit

• For ever
    Skrattar ihjäl mig det här var roligt att läsa
  • Anonym (Roligt.)

Vad roligt att man kan tillföra lite skratt fast pinsamheterna men det är ju det som är det roliga nu i efterhand.

Har en annan också där jag hade sex med en kille för den natten bara, tur var väl det.

Nåja vi hade sex och vi skulle byta ställning så jag red honom istället.
    Först så skulle jag bara retas lite och förde inte in snoppen. Efter en stund så så märker jag att han börjar njuta lite mer och mer och frågar om jag ska stoppa in den. Till min stora förvåning säger han att den har varit inne i minst 5 minGenerad.
    Nåja vi fick byta igen för jag kände nada och vi hade den trygga missionären

Svar på tråden Roliga saker som hänt under sex.