• Anonym (Ledsen)

Jag hatar hans ex!!

Åhh jag blir galen. jag försöker vara förståndig med att de har kontakt men innerst inne vill jag att han aldrig ska prata med henne eller träffa henne igen!! hur gör man? Jag försöker kontrollera mig och ta det lugnt, intala mig att det inte gör något att de har kontakt, det är kul för honom att ha någon att prata med ovs. Men seriöst...va livet skulle vara lättare utan dess ex!!! Någon som håller med? När han säger att hon är en sååå underbar människa vill jag bara strypa honom...Blää!!

• Svar på tråden Jag hatar hans ex!!
  • Anonym (instämmer)

jag kan säga att jag inte är speciellt förtjust i min killes ex heller. Jag kan inte med att han har kontakt med henne...uuuuuuusch

• Anonym (567)

samma här HATAR henne. De har ett barn ihop, han få inte träffa barnet, bara när de passar henne. Sen e hon duktig på att ringa när hon vill ha penagr!

HATAR HENNE!

• Anonym

Min make hade kontakt med sitt ex under en period så blev ja så arg ..
    Speciellt när han gick hem till henne dagarna efter mitt mf..
    Jag kände mig så sviken av honom .. var sårad för att han gick dit..
    han ville prata av sig .. o hon tog chansen att få ha honom hos sig .. den korta stunden ..
    Jag ville bara strypa honom ..
    MEN sen efter ett tag så slutade hon ringa o smsa.. ja frågade honom varför .. jo då hade han insett att om han fortsatte prata så kunde han förlora mig ..
    o de ville han inte ..
    Han hade oxå insett att hon bara ville förstöra mellan oss.... kunde ringa mitt i natten o be att han skulle hämta henne ..
    för hon hade missat sista bussen hem..
    Jag sa till honom en gång .. hämtar du henne så e de slut mellan oss.. du valde mig .. du kan inte ha kakan kvar o äta upp den.. du får välja .. o han valde mig ..
    så jag vet hur det känns för dig ..
    Tänk va långsamt de är för killar att tänka..
    min tog de ca 6 mån för att fatta ..:=)

• Anonym (mm)

Förstår helt vad du menar. Man blir så arg på dem. Sambon min pratade mycket med sitt ex i börja och gör det fortfarande. Men jag förstod inte varför, det slutade med att vi nästa bröt förhållandet i höstas för han stod inte ut med svartsjukan. Nu ska vi gratulera henne på den stora dagen (examen). Kan säga vårat förhållande är starkare nu och mer nykär, varit tillsammans i två år.

Försök hitta ett sätt där du finner ett lugn inom dig med detta. Förstår att det är skit svårt (ursäkta utrycket). Du kommer må mycket bättre och orka med erat förhållande. Hoppas jag inte skrev allt för flumit, burkar ha den förmågon tyvärr.

Stycke kram

• BitchigaBea

Åhh har samma problem här. O min ena ÄLSKAR att kommentera att hon e x. "Du lilla gumman jag har också haft ihopa det med honom, du e inte den första" *BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ*

• Anonym (Ledsen)

Skönt att få lite medhåll. :) Alltså hon försöker inte att förstöra på något sätt, så det är väl inte så farligt som du har haft det anonym 9900191, men jag stör mig på henne som fan ändå! Det verkar som hon är så äckligt perfekt, och "glad jämt" som min kille säger. Jag kan inte hjälpa att prata nedlåtande om henne då, och det är ju inte så smickrande för mig. Men jag är tio gånger snyggare iaf!!!! =) Hihi det var lågt men ibland måste man...=)

• Anonym (Ledsen)

Anonym mm: tack!! ja, jag kommer över detta, men ibland så behöver man bara skriva av sig och få sympati. =) Fast jag skulle ju helst vilja att de inte hade kontakt =) Men han har ju en egen vilja ocgh om hon är så viktig så. det känns som detta är en av de sakerna vi ältar hela tiden i vårt förhållande, det tär...hur gjorde ni för att komma över det?

Pysko bitchen bea: Haha, skönt att inte vara själv, om man får säga så!! vilken pucko brud det verkar vara då!

• Anonym (567)

Min sambo jämför mig med henne, vad hon e bra på osv.
    Om vi bråka t ex, så va de hon som tog första steget o sa förlåt, de gör inte jag e han arg över. Ha sagt till honom dra till henne flertal gånger!

• Anonym (instämmer)

Har sagt åt honom att välja mellan ex och nuvarande förhållande. Hon är inte minsta lilla trevlig den bruden och verkar ha som mål att förstöra. Fy för sånna tjejer..blääääääää
    han verkar ha fattat det nu

• Anonym (567)

Min sambos ex. Vill veta allt o om de ska träffas då de passar henne, säger hon.... 'kom gärna själv'....

Jag skulle ens inte vilja se henne. Jag vänder mig om, om jag ser henne på stan eller nån mataffär/klädbutik!

Svar på tråden Jag hatar hans ex!!