• Snusadus

Profylaxkurs i Malmö (rundosund fullbokad)

Halloj!
    Det var fullt på rund och sund så nu får vi tänka om.. Var finns det profylaxkurs mer nånstans??

Vill gärna gå.. ska även läsa in mig på signemetoden så att vi har två tankesätt.. Mannen och jag behöver allt stöd vi kan få, då jag vägrar ta Epidural... hatar sprutor och läskigt att vara i ryggraden.. hu!

Nån om vet var mer man kan gå på kurs i Profylax??? I malmö!/Lund

• Svar på tråden Profylaxkurs i Malmö (rundosund fullbokad)
  • Snusadus

hjälp mig, snälla! *puff*

• Mian

Jag har gått på vattengympan på Rund o Sund samt Annas Profylax i Lund. Rekommenderar Annas profylax! Var toppen-bra! (Hade en ledare som hette Camilla)

• huny

Om du inte hittar något annat så har Rund&Sund platser kvar på sin intensivutbildning.

• Snusadus

ja.. vi har bestämt oss för att skippa profylaxen den här gången.. Det blir sigenmetoden och avlappning... Nästa unge kankse?

• huny

Har aldrig hört talas om Signemetoden - kan du berätta eller var kan man hitta info?

• Ninizen

Snusadus: Jag har också upptäckt att alla kurser är fulla under sommaren/hösten. Jag har bf 21 sept. Tillslut pratade jag med en jättetrevlig tjej på profylaxgruppen, som berättade att det fanns platser kvar i Helsingborg. Tydligen fler från Malmö som skulle komma dit. Så jag fick tid den 25 o 26:e juli. 1700:- tror jag det kostar.

www.profylaxgruppen.com

Lycka till!

Svar på tråden Profylaxkurs i Malmö (rundosund fullbokad)