Är Bumbi-sittstol bra?
Funderar på om Bumbi-sittstol är bra? När kan stumpan börja sitta i den? någon som vet?
/Anna
Funderar på om Bumbi-sittstol är bra? När kan stumpan börja sitta i den? någon som vet?
/Anna
Vi hade en Bumbo-stol till vår dotter och det var superbra för henne!
Hon ville nämligen inte halvligga i en vanlig babysitter och då var Bumbon ett jättebra alternativ!
Boo var väl lite mer än tre månader när vi använde Bumbon sen hade vi den tills hon kunde krypa ur den själv och då var hon runt 8-9 månader!
För oss var det ett extremt onödigt köp. Använde den kanske 5 gånger. Med tanke på priset blev det dyra sittnignar
Hej
Jag tycker den är superbra! Lilla älsklingen kunde vara med överallt eftersom den är så lätt och flytta och det tyckte han var jättekul.
Vi andvände den från 4 månader (då vi köpte den) tills han var 7 månader, då hade han vuxit ur den =)
Nu använder vi den till besökande barn och den blir mycket uppskattad.
tycker bumbon är suuuper -snygg med
Vi har en dotter på 5,5 månad. Det är först nu som vi har börjat att kunna använda den. Hon har varit för ostadigt i rygg och nacke för att kunan sitta i den. Men nu fungerar det skapligt bra i alla fall. Brukar ha henen i den när vi är ute och grejjar i trädgården.
Super! Man vet var man har henne ; )
super bra
Vi har bara provat på babysimmet ett par gången men Freja är för smal för den och sitter jättedumt. Hon klarar av att sitta i sin barnstol utan problem och i soffan men i Bumbon så säckar hon helt ihop och glider omkring. Har en kompis vars dotter har samma problem men känner också en som älskar den. Vet inte om strl på barnet kan ha betydelse
Testat några ggr på simhallen då sonen var runt 4-5mån och även senare. Han avskydde varenda gång så det var en himla tur att vi aldrig köpte ngn hem. Tror det berodde mycket på att det blev för tight runt benen, han var helt enkelt aningens för rund. Vet att andra barn verkar gilla den, åtminstone tills de blir för otåliga och vill utforska världen.
forgot to add that even though it is very good my boy didnt used it for long as he now just wants to be moving but now I am using it again to read to him and he seems to like to sit there while i read
Bumbon är vårt bästa köp! (Gåstolen kommer på andra plats.)
Vi köpte den när vår dotter var 4 månader och hon satt grymt bra i den redan då. Vi har den med vart vi än ska. Lätt att bära med sig...lätt att rengöra...hon sitter bra i den..
Den är helt enkelt skitbra!!
Och ja, min syters barn, 3 och 5 år gamla sitter gärna i vår dotters Bumbo.. Man kan ha den rätt länge...
Väl värt pengarna!
Den var super som matstol rån 4-6 mån eftersom han satt stenbra, lätt att rengöra och ha med sig! Men nu sitter han så bra i matstolen och dessutom är hans michelinlår så tjocka så han kläms fast och det blir som vakum i bumbon men den var guld värd den tid den användes!
Tack för alla svar! =)
Dottern är 2,5 månad och ser ut som en liten buddha så jag tror jag kommer skaffa en.
nu att hun är 2,5 månader det är perfect att köpa bumbo seat:)