• sockertopp84

barnrum inrett m. nalle puh?

finns de någon som ha bilder på ett barnrum som är intrett med nalle puh?så man kan få lite tips på tapeter mm.

• Svar på tråden barnrum inrett m. nalle puh?
  • Pillanstjernberg

Jag har ingen bild men jag kan tipsa om jättefina "Wallsticker" med nalle puh som de säljer på babyproffsen.
    Vi har nyligen gjort iordning barnrummet. Vi satte microlitväv och målade det gult. Jag väntar barn nr 2 och de skall dela rum, så jag ville inte sätta tapet eller bård nu innan jag vet vilket kön bebis nr 2 har. Så jag köpte dessa JÄTTEFINA "klistermärken" av nalle puh och hans vänner. De är praktiska. Man kan ta av dem och använda dem igen och tapeten skall inte bli förstörd.

• Jica

Jag har bilder men de är hemma....ska försöka komma ihåg å sätta in...blir först på söndag isåfall...hojta till om du vill se. Det är tapetserat med en fondväg nalle phu och sedan ljusgröna och ljusgula tapeter halvt på väggen med nalle phu bård...

• Nadïosch

Hejsan...

www.nadiosch.com

klicka på foton och sen jag och sen mitt rum...

Jag älskar nalle puh så min sons rum går helt i nalle puh temat... Nu senast så köpte jag en nalle puh fönsterlampa (syns ej på fotona) och en nalle puh speldosa...

• Wonka

nadiosch

det var en jättefin nalle puh bård! vars har du hittat den? vad "heter" den, alltså vilka tillverkare osv?

Jag ska inreda min 1,5 åriga dotters rum. Själv är jag inne på prinsess tema eller älvor osv, men hon är så förtjust i nalle puh att jag kanske måste lyssna lite på henne hihi, med den där bården kan jag också tänka mig nått sånt

• Nadïosch

Wonka:

Borden köpte jag på bauhause men den finns på barnenshus oxå. Det är decofun som har gjort den. De har en hemsida www.decofun.com dock så är den på holländska lr nått. Men de har en massa andra fina saker, även disneys prinsessor.

Borden går även att köpa på nätet, på t.ex. www.onetex.se/ det är bara att googla på nalle puh och bård.

Lycka till...

• Finelinefine

Titta i mitt galleri .. det e wallstickers jag köpt på Bauhaus byggvaruhus. Jätte lätta att sätta upp o ta bort sen om man vill det o sätta någonannanstans.

• JennyL25

Kan man köpa sådan wallstickers på Bauhaus altså? Vill ochså köpa i Nalle Puh tema eller rymdtema. Hur mycket kostar dem?
    Tapeten är lavendelblå

• Finelinefine

Tror vi betalade typ 160:- för den förpackningen vi köpte... o då får du många wallstickers

• Nadïosch

Hejsan...

Kan bara tipsa om att barnenshus var billigar än Bauhaus på både bårderna oc wallstickersana... Kommer inte ihåg vad wallstickersana
    kostade, men för bården så var det 149kr mot 119kr... Blir ju en liten skillnad när man behöver mer än en förpackning...

Kram på er allihopa...

Svar på tråden barnrum inrett m. nalle puh?