• Anonym (små)

Löstuttar

Hej jag är en tjej med mycket små bröst. Jag har köpt löstuttar som man lägger i bh:n. Typ naturtrogna i någon mjukt gummimaterial. Jag undrar om det håller för aktivitet ute så de inte ramlar ur eller kommer på sne. Finns det någon som har erfarenhet av lösbröst.

Min syster har en väninna. När de var ute och dansade så tappade hon den ena på dansgolvet. Fyyy vad pinsamt.

• Svar på tråden Löstuttar
  • agtiwi

Du har ju svaret på din fråga i ditt inlägg.

• Anonym (små)

jovisst :D) men är det vanligt att de ramlar ur. Jag menar nu inte att jag ska ruska och skaka som attan.

• Anonym (små)

Skrattar glatt och rodnar. Har dem på mig nu för att prova hemma. Puss menar du allvar.

• puss

ja, det finns ju brösttejp för 17... kolla på lindex eller hm!

• kissemjao

Ska du vara aktiv, så ser du väl till att ha en lite mer täckande behå, så att lösisarna hålls på plats. Har du en smalt skuren push-up, så kan ju olyckan vara framme!
    Tejp kan ju funka. Men många är överkänsliga. Huden på brösten är ömtålig...

• Anonym (små)

Ok. Jag visste inte, köpte dem via nätet och där stod inget om tejp. Ska kolla på Lindex eller HM. Har rätt små bh så löstuttarna kommer lite utanför. Grrr... vill ha större men har inte råd och vågar inte operera brösten.

• kissemjao

Det är väl ganska rimligt att din gamla behå inte kommer att passa om du fyller ut den med "kycklingfiléer" . Du får nog införskaffa en större behå. Ta med lösisarna till underklädeshörnan och prova med dem i.

• Anonym (små)

Ingen som använt? Känns som alla har lagom eller stora bara jag små. Till vardags bryr jag mig inte men när man går ut vill man ha lite mer. En gång ute kom en kille fram och sa att fan du har inga bröst t o m med jag har större. Jag har AA.

• Anonym (små)

Kanske en B-kupa... *ler*

Svar på tråden Löstuttar