• Nikki75

Tryck över bihålorna...

Har under ett par dagar känt lite svagt "tryck" över näsan och bihålorna, och det har varit värre när jag böjt mig framåt, men har tänkt att det hör graviditeten till. Man kan ju få nästäppa under den sista tiden till exempel, och jag är i v 26 så man börjar ju närma sig så smått. Idag under eftermiddagen blev "trycket värre" och jag vet inte om jag inbillade mig, men jag kände det även som om jag blev lite groggy, eller närmare bestämt som när man är riktigt riktigt trött. Jag har inte haft ont som när man har bihåleinflammation och min förkylning gick över för någon vecka sedan, så det beror nog inte på något sånt. Nu har det släppt, men jag har börjat få för mig en massa dumma saker som att det kan vara högt blodtryck som gör att jag känner så här. Var och kollade blodtrycket i fredags och det var helt okej då, men det kanske kan ändra sig snabbt om man får till exempel havandeskapsförgiftning. Har så lätt för att oroa mig och inbilla mig saker, det vet jag, men det hindrar inte mig från att ändå bli nojjig så fort det är något. Finns det någon med erfarenhet av detta så är jag tacksam för svar. Kram på er!

• Svar på tråden Tryck över bihålorna...
  • happy2

Har själv de du beskriver men jag e bara i v17 så jag vet inte, är inte heller förkyld men ska kolla det i morgon, har hört att blodtrycket kan skifta jätte snabbt om det blir akut

Svar på tråden Tryck över bihålorna...