• Anonym

någon som haft trång förhud och fått operera detta (omskärelse) i vuxen ålder??hjälp önskas!!

min man har haft trång förhud hela livet och opererades för det idag. han är 35år. Nu har han väldigt ont och tycker det svider, ömmar känns naket. Han har ont i själva ollonet och huden som nu är bar, men som innan låg under huden som de tog bort idag. någon som har opererats för detta i vuxen ålder?? hade ni (er man) ont? ömmade på själva ollonet eller kan det vara något onormalt med honom? han är jätte nervös och deprimerad nu och livrädd för att han ska ha såhärr ont hela livet!då förhuden är borta så finns det ingen återvändå heller!hjälp önskas snabbt!

• Svar på tråden någon som haft trång förhud och fått operera detta (omskärelse) i vuxen ålder??hjälp önskas!!
  • Anonym

alltså min man är rädd för att det är något onormalt med just hans ollon då han altid tyckt att den vart känslig. kanske blir huden starkare med tiden och det slutar ömma??

• Huskatt

Frugan ropade på mig angående detta delikata ärende.
    Jag har själv gjort en justering av förhuden 20 års åldern och det var en smärtsam historia till att börja med, men det blir fort mycket bättre.Ollonet svullnar och gör ont , detta äar fullt normalt, smärtar duktigt när man skall kissa.
    Några tips på vägen.
    när man skall kissa så kan man vrida lite på snoppen så att kisset inte kan rinna ner i vecket på undersidan och svida.
    Smörj ollonet med fet salva typ vaselin eller likvärdigt som inte torkar in utan lämnar en hinna som skydd.
    kall fuktad bomull i kallingarna är heller inte så dumt.
    Lycka till och upp med hakan, du kom mer att ha fantastiskt mycket roligare om några dagar...........

• Anonym

huskatt min man tackar dig så jätte mycke! och jag såg faktist ett leende från honom, han verkar må mycket bättre nu!=) tack!

• Huskatt

I bland är de bra att ha "gubbarna"! *skrattar*

• Anonym

någon mer? hur var det med sex efteråt? kommer ollonet altid vara sådärr ömt?

• Huskatt

Hej hej

Gubben säger...NEJ
    Det tar ett par dagar. För min gubbe var dag 2 värst...sen blev det bara bättre. Och i dag, inget problem alls.

• Anonym

Du kan ju glädja honom med att hans kuk är
    mycket snyggare nu.
    Jävligt mycket sexigare med omskuret.

• Huskatt

Anonym

Spelar väl ingen roll hur den ser ut...du ska väl inte bara titta på den va? Frågan är väl vad han kan göra med den...*ler*

• Anonym

tack för svar!vi har aldrig kunnat ha sex bra då han fick ta ut den ca 20ggr varje gång vi hade sex pga att han fick så ont. vi ska väll vänta minst 3veckor nu så det får läka men spännande kommer det bli! har själv inte änns fått se resultatet!=) han vill inte visa, han är nog inte så bekväm vid ändringen än.

• Anonym

köpte förresten vitt vaselin till honom idag, ni tipsa ju om vaselin?

• Anonym

Haha inte bara titta men jag gillar snygga saker
    att titta på. Så är det bara! :)

Sån är jag :)

Svar på tråden någon som haft trång förhud och fått operera detta (omskärelse) i vuxen ålder??hjälp önskas!!