• Anonym

Laxeringsmedel? Vad händer?

är så hård i magen och har nu tagit laxeringsmedel. köpte på apoteket droppar som jag hällt i mitt vatten och druckit innan jag ska sova. det står att "tömmningen" sker morgonen därpå. Jag ska träna i morgon bitti, hur kommer det bli påverkat? kommer jag sitta på toan hela morgonen eller.?

• Svar på tråden Laxeringsmedel? Vad händer?
  • kjempejente

Troligen inte. Det kommer att vrida om i magen och sen kommer en tömning eller två.
    Försök att röra på dig och dricka mycket vatten.

• Anonym

Hade inte varit så kul arr ja, skita ner sig på träningen usch. haha. Hoppas att det kommer ut ialla fall.
    och kan man ta laxeringsmedel på dagen? så att det kommer på kvällen..? eller varför råder de en att ta det så över natten?

• Lillbrusan

Precis så som ovan beskriver blir det!!!;)
    Pröva att äta 2 msk linfrön som du lägger i vatten varje kväll o drick på morgonen så slipper du vara hård i magen. Är milt laxerande! Funkar på mig!!

• Lillbrusan

Och så är Linfrön helt naturligt;)

• Anonym

Har testat linfrö, men det funkade inget bra.. undrar dock fortfarande varför man ska ta laxeringen över natten.. hmm..

• kjempejente

Det är mest skonsamt så för kroppen. Magen jobbar lite lugnare på natten och risken för gaser blir lite mindre. Du kommer inte att skita på dig på träningen.. jag lovar.

• Anonym

Har gått bra idag.. eller ja, jag har varit på toa massor med gånger, fast det tog ett tag innan det kom igång

• kjempejente

Den som säger att sex är skönt, har aldrig varit riktigt skitnödig..
    Va bra att det inte blev så hemskt för dig..

Svar på tråden Laxeringsmedel? Vad händer?