Mastercard kreditkort (Nordea), nån som vet nåt om det...?
Nu har jag gjort en ful sak hehe. Men vaddådå jag kunde liksom inte se nån annan utväg.
I sommar kommer vår ekonomi va bajs, den kommer räcka till räkningarna that´s it, så vi bestämde att vi kunde försöka fixa ett mastercard kredit på 10 000 till å ha om det krisar sig (hoppas hoppas hoppas bara att man verkligen lyckas ha det ENDAST till "om det krisar sig, och inte till nya byxor eller nåt sånt )
Beställde kortet från Nordea för två veckor sen, och för tio dar sen fick jag ett brev från uc att dom lämnat sån där kreditupplysning så då vet man ju att det kommit fram ok.
Men sen då?
Sen har jag inte hört nånting efter det.
Man måste väl få brev relativt fort om man får avslag, för i så fall så ser dom ju det och skickar ett sånt brev samma dag som dom gjorde kredituppslysningen eller? Varför sega med att skicka ut ett nej-brev liksom? *hoppas jag*
Så jag hoppas att dom håller på å tillverka kortet eller nåt
Men man vet ju aldrig det kanske e många som vill ha sånt just nu till sommaren åsså i morron så får jag ett nej-brev.
Är ni många därute på fl som har ett sånt kort? Är det lätt att få det nån som vet?? Hur höga inkomster och sådär måste man ha, det står ingenting om det på nätet, står bara att man måste va över 18 och ha "välskött" ekonomi, vad menas med välskött?
Hoppas nån vill svara!