• Anonym ((FULT...))

Jag misstänker att min man är otrogen, tips om spionering

Hej
    Jag misstänker starkt att min man är otrogen och det är väldigt jobbigt. Är med barn i v23. Jag vet att det är fult, men har ni några tips om vad ska man uppmärksamma?
    Är det någon som vet, hur man öppnar en låst väska som har kod som jag förstås inte vet...
    Ska jag lämna honom nu eller vänta på barnet först, jag tror jag dör...

• Svar på tråden Jag misstänker att min man är otrogen, tips om spionering
  • Anonym (fråga)

Varför inte fråga honom rakt ut? Eller han är kke duktig på att ljuga?

• msmalin

varför inte fråga honom rakt ut.. jag tror de flesta erkänner om man bara frågar...
    sen kan man bli mer misstänksam då man är gravid. det var jag i alla fall...
    inga spiontips här tyvärr.. kanske kolla hans mobil??

• Skusan

Om du så starkt misstänker att han är otrogen, varför frågar du inte honom rakt ut?

• Dino78

Måla inte fan på väggen bara! Det är inte säkert att han är otrogen. Vad ärd et som får dig att tro att han är det?
    Tecken har man läst ska vara att dom alltid har med sig mobilen, duschar ofta, jobbar över mycket, snoffsar till sig i klädstilen och sånt.
    Att öppna en låst väska är verkligen intrång i privatlivet, så betänk det innan du gör det. Inbrott på nåt sätt.
    Att lämna honom tycker jag låter som ett väldigt drastiskt steg eftersom du bara misstänker.
    Säg till honom att du är orolig över att han är otrogen och be om att få kolla hans mobil, eller i hans väska. Har han inget att dölja borde han visa dig.
    Kör hellre med raka kort, risken finns att han är ren men lämnar dig pga besvikelse.

DIF i själ och hjärta
  • Anonym (P)

Varför misstänker du det? Har du frågat honom?
    Du kan ju alltid spendera en dag med att förfölja honom om det skulle kännas bättre...
    Vad tror du att du ska hitta i väskan egentligen? Någon slags bevis?
    Du ska väl inte lämna honom bara för att du tror att han är otrogen? Om du vill lämna honom ändå, så gör det.
    Annhars tycker jag du ska slappna av lite och prata med honom.

• olympia71

FRÅGA HONOM är väl det enklaste... Känner du honom väl, vilket jag antar att du gör, kommer du att se om han ljuger eller inte...

Av tidigare erfarenheter i livet kan jag säga att för mig personligen känner jag skillnad på när jag är "lite svartsjuk" och när min dåvarande partner verkligen var otrogen.

• Norrbagge

Jag tycker du ska fråga honom! Lycka till och jag hoppas att du har fel.
    Kram

• sötäpplet

Säger som ovan.

Säg rakt ut, att du misstänker att han är otrogen. Samt att det skulle lugna dig om du får titta i hans väskor och mobil. Har han inget att dölja visar han nog dem för dig. Men var beredd på att han kommer känna sig kränkt. Jag skulle ta väldigt illa vid mig om min sambo trodde att jag var otrogen. Men för att visa att jag har rent mjöl i påsen skulle han få läsa och titta i allt. En gång. Om han gjorde detta ofta så skulle svaret bli nej.

• Anonym ((FULT...))

det är så att jag hittade massa porrbilder och singelsajter när jag blev misstänksam. Pratade med hans kompis (det va han som ringde, ville gratta mig på födelsedan) och han sa lite ovilligt att min har haft någon sådär på resa när jag var inte med. Får skylla mig själv, det var jag som frågade.

Men saken är den att denna kompisen är intresserad av mig, inte sexuellt som han säger för jag är så underbar kvina blabla. Det är absolut inte besvarat från min sida. Kompisen o min man har väldigt sporadisk relation nu, de är osams på ngt sätt. Som kompisen säger han försökte prata med min man att ''inte göra så mot sin familj'' och därför blev min man avigt inställd till honom.
    Tror ni att kompisen försöker skada vår familj?

• Stupidgrl

Om det är intrång i privatlivet att kika i ngns väska eller mobil vad kallar ni då det som den bedragna får gå igenom???

Vissa säger: "Jag skulle bli skitförbannad om min sambo/man/fru skulle kolla mina mail osv...MEN OM det nu är så att ens partner är otrogen, ska man snällt sitta & vänta tills dom erkänner då?

Min man och (flera som jag läst om härinne) blånekade när jag frågade rakt ut, hur fick jag reda på det??? Hans mobil...
    HAN ska inte få få bedra mig och sedan tro att det är "lugnt" för hon skulle aldrig kolla min mobil etc. När det kommer till kriser så måste man sätta sig själv i första rum och strunta i om man gör intrång i sambons privatliv. TYCKER JAG, alla har ju så klart sina egna åsikter.

Men om du känner att du vill fråga rent ut först så gör det, men kan tänka mig att det blir ännu svårare för dig att "hitta" bevis efter det OM han nekar och du fortfarande är misstänksam.

Att bedra någon är så jädrans svinigt, men att bedra någon som är gravid...oj oj oj då ligger man pyrt till.

HOPPAS för din skull att det inte är något fuffens på gång utan bara något missförstånd! En JÄTTEkram till dig & LYCKA TILL!

Svar på tråden Jag misstänker att min man är otrogen, tips om spionering