var i sthlm hittar jag en sexshop där man kan köpa handbojor?
Jag vill köpa ett par handbojor med typ rosa fluff eller leopardmönster på till min kompis som går ut polishögskolan imorgon.
Var i stockhom finns en sån butik?
Jag vill köpa ett par handbojor med typ rosa fluff eller leopardmönster på till min kompis som går ut polishögskolan imorgon.
Var i stockhom finns en sån butik?
Hm, högt upp på Drottninggatan typ nr 80-90 nånting ligger en liten affär med kinky kläder och annorlunda saker de borde kunna ha nåt liknande? Passerar den ofta på väg från jobbet, men har aldrig gått in, bara sett i skyltfönstret, men det känns som att de skulle kunna ha.
blue fox borde ha
På Bondegatan ligger en butik.
Det finns en på Gamla Brogatan ganska långt ner mot Vasagatan. De har lite roliga sexiga underkläder och jag såg handbojor med rosa ludd i fönstret
Rekommenderar varmt Ylva Franzéns butik Afrodites apotek på Katarina Bangata 17. Där finns handbojor och massa annat trevligt för tjejer... Skulle handbojorna vara slut där så är det bara att gå runt kvarteret till Lovestore på Bondegatan som Nettis rekommenderade!
Sen tror jag sådant finns lite här och var - Shock, Buttericks, etc. Säkert billigare på Buttericks också - sexshoper har nästan alltid chockerande höga priser på saker!