• Jeladim

Familjeliv pa engelska???

Ar det nagon som vet om det finns nagot liknande Familjeliv pa engelska??? Jag har en kompis med stora problem som skulle ha stor nytta av en liknande sida, hon kan tyvarr inte svenska. Tacksam for svar!!!!!!!!!

• Svar på tråden Familjeliv pa engelska???
  • BlåRosen

TS,,varför 2st trådar?.
    Man får inte lägga ut hur många som helst som är likadana..

• Greenmonster

Jeladim: prova kanske www.babycenter.com. den har inte riktigt samma "community"känsla som FL men det är värt ett försök iaf. Jag har engelska som modersmål och mig kan hon ställa sina frågor till. Du skulle få mer svar om du la upp frågan under en mer passande rubrik också.

• Jeladim

Hej Bla ros och Gront monster!

Svar pa Bla ros fraga: ar att jag ar ny pa familjeliv sedan ett par veckor och inte riktigt vet vilket forum man ska anvanda till vad... Man kan jun inte bli proffs direkt

Gront monster: Mer passande rubrik? Tips mottages garna da jag som sagt inte ar van hur ni skriver annu! Befinner mej i annat land pa besok och pratade igar med en kompis som forsokt i 1,5 ar...

Ska be henne ga in pa gront monsters forslag och kolla om jag fatt svar pa den andra forumet jag la ut fragan om.

• Jeladim

Gront monster: Jattegulligt av dej att erbjuda din hjalp! Hur skulle hon kunna fa kontakt med dej i sa fall?

Svar på tråden Familjeliv pa engelska???