Ska jag ordna myskväll??
Just nu känner jag mig väldigt åtsidosatt inför min sambo. Vi har sagt till varandra massor med gånger att vi ska säga till varandra om vi ska göra saker, inte in i minsta detalj. I detta fall handlar om att sambon inte en enda gång sedan i januari, då han blev arbetslös, har sagt till mig när han ska till arbetsförmedlingen. Han vet att vi båda tycker att det är ett rent helvete att han är arbetslös, men han vill aldrig del ge mig sina problem förrän jag blir arg och ledsen. Jag har verkligen tröttnat på detta, jag har sagt till honom 100-tals gånger (känns det som) att vi ska prata med varandra om det är problem och det är han införstådd med. Annars tycker jag han är hyfsat bra på att prata när han har problem, men inte när det gäller om hans besvikelse över att vara arbetslös.
Nu till problemet. I kväll hade jag tänkt att ordna en myskväll för sambon. Överraska honom med levande ljus, att vi tar på oss myskläder och bara är med varandra och glömmer vardagen en stund.
Nu känner jag inte alls för att göra detta eftersom han inte vill del ge mig sina problem. Jag känner mig så otroligt besviken på honom! *gråter*
Hur tycker ni, ska jag ordna myskvällen iaf?