• Pyssilullan

INGEN som vet Vart man kan köpa vanliga FOTOALBUM att klistra i??

Nu har jag Letat "ÖVERALLT"
    Blir tokig, Är det INGEN som klistrar in i album längre?

Jag söker ett vanligt album som är tjockt som det finns massor med vita blad att klistra på (OBS EJ DESSA MODERNARE TUNNA ALBUM SOM ÄR MERA SOM EN BOK)

Har kollat på Åhlens och dom har slutat med dessa.

NÅGON som vet och kan tipsa mig?

• Svar på tråden INGEN som vet Vart man kan köpa vanliga FOTOALBUM att klistra i??
  • jojjo113

Jag köper på Åhlens (köpte ett senast igår) så de har inte slutat med det.. Annars finns det på tex Panduro osv..

• MinTid

Det finns på Ordning och Reda (som bl.a finns på Åhlens)

• Violerna

Fotoaffären (tex. Expert)..?

• Pyssilullan

Men jag var in på Åhlens förra veckan, och enligt dom så har det slutat med dessa VANLIGA..
    Hur ser dit ut jojjo113??

Är det vita sidor som sitter fast i albumet? Mönster på utsidan? Hur tjockt??

• annca

Köpte på Bokia, eller var det Akademibokhandeln...

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • littletiger

Claes Ohlsson har en massa olika album med vita blad!

• Pyssilullan

Hmmm, Va bra!!

CLAES OHLSSON har jag glömt, där ska jag titta, likaså i vanliga expert butiker.

på Bokia har jag tittat, finns ej den sort som jag är ute efter Tror ni menar en annan sort..

• nothing fancy no tricks

Du tänke rpå "bokmärkespärmar" med självhäftande bla dmed ett plassida över? :) Sett sånna på barnavdelningar, och tiimari. De är inte så jättevanliga numera så...

Folk har börjat klistra in foton med fotohörn på papper eller bara pilla in dem i plastfickor.

• MamsenJ

på expert i vår stad har de då alla möjliga sorters fotoalbum. så du ska nog kika i fotoaffärer.

Svar på tråden INGEN som vet Vart man kan köpa vanliga FOTOALBUM att klistra i??