• sabia

idag den 11/6 är gravtest, men vågar inte testa mig.

hej på er alla.
    är det normalt att känna så, att just när det är dax att gravtesta sig då vågar man inte. eftersom jag gravtestade i lördags förra vecka å det blev - vill jag ej ser det igen.
    jag kunde knappt sova i natt å är såååå rädd att det inte ska gå idag. idag är det rätta datum att testa mig, men rädsla är för stor.
    kram på er alla som vet hur det känns.

• Svar på tråden idag den 11/6 är gravtest, men vågar inte testa mig.
  • Tjiklex

Ha nån annan me dig när du testar som kan kolla åt dig. Ja ville inte heller testa, va så sjukt rädd för å bli besviken.. Så syrran fick kolla. Va inte svårt å förstå att de va två streck när hon började skratta å skrika att hon skulle bli moster.

• Adam2007

Hej Sabia, jag förstår att det är jobbigt, Men som Tjiklex skriver så ha med dig någon som kollar för dig.
    Eller vänta tills imorgon om det känns bättre då.
    Har du ingen blödning fått så har ni ju stor chans att du har ett pyre i magen.
    Kram på dej gumma och STOR lycka till dig! Jag hoppas att du orkar testa ikväll.

• sabia

hej Sandris.
    jag testade i tisdags å det var negativ. jag fick min jävla mens i lördags. så gravid blev jag inte denna gång heller. jag hoppas att du lyckas. kram på dig

Svar på tråden idag den 11/6 är gravtest, men vågar inte testa mig.