• Karrow

Ger upp

Nu är det sista gånegn jag är inne här tills jag blir gravid. Nu är mitt liv FÖR präglat av ÄL, BIM , symtom m.m. Nu ska jag bara njuta av att jag är ledig fram tills 24/6 då börjar mitt jobb. Jag har ju en massa hobbies som jag har skippat fram tills nu. Det värsta är att jag har en kompis som ska gifta sig på lördag, hon och hennes man är verkligen det perfekta paret, hon ska sluta med sina minipiller på lördag. Jag kan slå vad om att det kommmer att bli ett barn på bröllopsnatten, allt går bara bra och rätt för dem medans jag och min sambo får vänta men det är lite typiskt oss, alltid lite småskitiga med håriga ben och glassfläckar på kläderna. Så klart får vi vänta på barn... Jag vet man ska vara glad för andra. Vi hörs först när jag antigen är gravid eller hon är det, jag måste ju bevisa att jag har rätt......

• Svar på tråden Ger upp
  • pissypopi

Lycka till.... hoppas att ni kan få bli gravida ungefär samtidigt (helst du lite före) så ni får bebisarna samtidigt.
    Så förresten att ni gifter er samma dag som oss =)!!!!

• Hemma hos oss

TS: Blev både lite ledsen och full i skratt när jag läste.
    Ta du en paus nu och ha lite rolig semester!
    Det du skrev om de perfekta, stämmer väl in på ett par jag känner. Allt lyckas för dem. Och ja, jag har också alltid glassfläckar på kläderna.
    Ha det bra!

• lurksmulan

Det kan vara skönt att ta en paus och rensa hjärnan lite. Komma ifrån.
    Hoppas det går bra för er!

• Aurum

Visst kan det bli lite väl upphaussat här på FL! Har själv tänkt flera gånger att ta en paus ifrån alla Äntligen-trådar!
    Glad sommar på dig!

• izzabella

Jag vet hur du känner dig. Jag och min sambo försökte i nästan ett år innan vi till slut gav upp och fick flunsan bägge två. DÅ när vi bägge var hemma och sjuka blev vi gravida. Lite roligt så där. Jag hade gett upp helt. Nu är jag i vecka 14 och jätte glad. GE INTE UPP!!!!! it happens...even to the best of us....

• Paradise

Jag tyckte faktiskt att det var stressande med FL. Så jag tog en paus på 2 månader och vips blev jag gravid. Så lycka till!!!!!

• LillaAnna72

Karrow: Lycka till i sommar. Men jag förstår inte riktigt vad du menar med: "Jag har ju en massa hobbies som jag har skippat fram tills nu". Varför har du skippat dem? pågrund av bebisverkstan eller? *nyfiken*

Ingen är prefekt, men vissa har lättare för sig - med det mesta. De flesta av mina vänner har blivit gravida supersnabbt, men inte vi. Slutade med piller i juli 04 och har ännu inte fått någn liten. Har genomgått utredning (utan några fel på någon av oss) och ska göra vår första insemination på torsdag!!!

Svar på tråden Ger upp