• AnnaGBG

    Någon som har tips på trosor som INTE vandrar in i arslet!?

    Jag hittar ingen modell som INTE sitter halvvägs in i ändtarmen på mig efter 10 minuter....
    String kan jag inte ha längre, annars hade det ju varit en bra lösning för de är ju redan på plats, liksom

    Har ni någon idé om ett märke? Eller en modell? ( som inte är i mammeluckmodell - de måste ju vara fina )

  • Svar på tråden Någon som har tips på trosor som INTE vandrar in i arslet!?
  • AnnaGBG

    Idag var jag och shoppade trosor. Jag köpte Sloggi och de som du rekommenderade Sabina. Lustigt!
    Har på mig alla på en gång!! Närå, ska ta en dusch snart och börja testa!

  • Jojo77

    lindex hipster i low cut microfiber har jag med.....suveräna

  • vackrastarflow

    victorias secret. fast de kostar 150 kr i frakt...

  • Shalita

    Sloggis är jättebra och de på Lindex också som det tipsades om.

    Mina nya favoriter är Björn Borgs short shorts. Supersköna!

  • Godis råttan

    BOxer torsor lr hipsters...de håller sig iaf på plats!
    Och finns nog för alla smaker...

  • Strawbaby

    Mina mest bekväma trosor har jag köpt på COOP Forum, de är i bomull och håller länge... La mote tror jag de heter. Brukar vara 2 för 50 kr eller liknande, men jag har även på rea 2 för 30 osv.

  • Poena

    Jag älskar Hanky Panky, köper något par då och då (de är tyvärr lite dyra ca 179 och hoppas att kunna byta ut alla andra trosor mot dessa underbara

  • AnnaGBG
    Ja, jag har testat Sloggi och Lindex low cut. Tyvärr så gav sig Sloggi iväg norrut också... De andra var däremot bra.

    Jag ska handla några fler från listan här i morgon!
  • Hadjelina

    Tittade på både KappAhl och Lindex idag, men hittade inget som satt bra :( Helst vill jag även att det ska vara 95-100% bomull, vilket ställer till det ännu mer...
    De enda jag säkert visste var hipsters på KappAhl fanns bara i XS och XL :(
    Hatar att köpa trosor och byxor! (finns inget som sitter bra på mig)

  • Kicka

    Hej ger mej in i den här underbara tråden

    Jag har haft Lindex hipster 3 för 99 länge nu och håller med att de är jättesköna...men en varning för de vita....de blir väldigt snabbt gråa.

    Eller är det bara jag som haft det problemet? Tacksam i så fall för tvätttips

    Såg en annons om att gamla Pierre Robert lanserat en ny trosserie som såg intressant ut. Någon som sett dem ute i butikerna?

  • Shalita

    Nephele: Björn Borg har trosor i 100 % bomull. Jättesköna!

  • Såklartså

    Såg denna tråden (pga innehöll flera av mina googlesökord 😅) och var tvungen att skapa en användare eftersom jag hade SÅ HÖG igenkänning. Jag undrar såklart, hittade du några trosor som funkade?? I säkert tio år har jag använt trosor med mjuk spetskant från Twilfit (för att de ska kännas så lite som möjligt) men såklart åker de ändå in i röven. Min lösning har därför i TIO år varit strumpbyxor utanpå (DET är det enda som håller några trosor på plats för mig). Och ja, det funkar ju, men jag är faktiskt ganska trött på det nu. Skulle så gärna vilja veta hur det gått för dig.

Svar på tråden Någon som har tips på trosor som INTE vandrar in i arslet!?