Hur gammal är du och varför är du ofrivilligt barnlös?
Jag är 24 år och kämpar på att bli gravid. Fick en infektion i samband med en abort.
Jag är 24 år och kämpar på att bli gravid. Fick en infektion i samband med en abort.
Jag kanske inte passar in här men jag är barnlös för att min sambo inte vill. Jag har velat i över 3 år men han är inte redo är det man får till svar. Suck!
Glömde säga att jag är 26 år. Min sambo är lika gammal.
jag är 25 år och har ingen äl på naturlig väg, utan tar nu hormontabletterna pergotime
20 år, äl och mens uteblev efter p-piller ätande. Blev gravid på med hjälp av pergo men det blev ett missfall i v. 9. Börjar med pergon på lördag igen! Så vi får se om vi lyckas igen!
Hej
Är född -84 slutade med p-piller i april har inte haft mens sen 10 juni och antar att jag inte har nån ÄL heller
jag e 22 min sambo 26 och han vill inte ha barn just nu. men jag har velat jättelänge och alla i min närhet får barn gör inte saken lättare... =(
Jag är 24 och är barnlös eftersom att min sambo inte känner sig redo för barn än
Vi e ofrivilligt barnalösa på det sätt att vi fick ett mf i maj/juni-05 & sen har jag två små tvillingpojkar födda i v22+6 i juli-2006, där den ena dog 5 min efter födseln & den andra lille killen fick leva i 11 dagar. Så nu försöker vi få till ett litet syskon till våra små änglar..
Ofrivilligt barnlös har försökt i över två år....vi vill så gärna men det verkar inte gå bara...
Båda är 24 år.
Jag är 24 o sambon 27 år. Vi har försökt få barn i 1½ år men efter startad utredning så visade sig att min ägglossning är för svag, har för låg halt progesteron i kroppen. Så vid nästa mens blir det pergostart.
Både jag och min pojkvän är 26år, Slutade med mina p-piller för över 2 årsedan.. men det vill sig inte verkar det som..
Jag fyller 25 på fredag och min man är 26. Jag har pcos och ingen/sällan ägglossning av mig själv. Har gått på pergotime (hormontabletter) två gånger och blivit gravid och fått tidigt mf bägge gångerna.