Jag är gravid :)
Känns helt underbart. Har pco och har gått på behandling med pergotime men blev inte gravid. Nu på första försöket med puregon så lyckades det!!! Jag är äntligen gravid. Vad vi har längtat...
Känns helt underbart. Har pco och har gått på behandling med pergotime men blev inte gravid. Nu på första försöket med puregon så lyckades det!!! Jag är äntligen gravid. Vad vi har längtat...
Jättegrattis!!!
Grattis!!!
Grattis!
Grattis grattis!
Grattis !!
Stort grattis och lycka till (skall börja med sprutor efter sommaren hoppas det fungerar lika bra som för dig)!
miow: vilken klinik gick du på? är uppsalatjej jag med och skall gå på CvL
WOW, va kul. GRATTIS.
Har själv PCO, men har lyckats få ett + utan behandling det trodde jag inte. Har kämpat länge då läkarna inte ville skriva ut pergotime till mig pga övervikten. Men så från ingenstans växer nu nått i mig, fick besked i lördags så det är fortfarande chock!!!!. Jag har svår PCO med både övervikt, behåring, oregelbunden mens (ca 5-6 ggr /år har jag mens)Jag tycker det är extra kul när vi PCO are får ett +. Ett stort grattis.
Grattis
Stort Grattis!!
grattis! lycka till
Stort Grattis
***GRATTIS***....
(.... har oxå pco, å blivit gravid efter 6år!!!)
GRATTIS!!!
Grattis!!!
Wow vad kul!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!! :)
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är oxå gravid det känns helt underbart
jag har bara tre veckor , och fick redan kolla med ultraljud och nästan ultraljud bli om två veckor .
Hoppas att bara bäbisar vill stannar hihih
Grattis!!
Ett stort grattis..
Grattis och lycka till!!!