• Thisla

åh nej åh nej inte igen

Rosablandade flytningar och något fasligt misstänkt likt slemproppen kom nu i eftermiddags. nej nej nej jag vill inte! Efter 2½ år i verkstan trodde jag att det var MIN tur nu!! SkrikandesGråter

V 5+4 hann jag till. Imorgon blir det vul.
    Allt är precis som vid mitt förra mf (ma) som jag drabbades av också efter en lång tid av försök.

Varför kan inte sambon bara fatta hur hemskt det här är och att han måste gå med på ivf eftersom det här antas bero på hans deformerade och slöa jävlar till simmare!

Orkar inget mer nu
    *hoppar i sorgefloden och flyter bort*

• Svar på tråden åh nej åh nej inte igen
  • Thisla

tack för omtanke

sara1982
    Blir det mf nu igen blir det tyvärr ingen nästa gång.

Ska snart iväg på vul. Säkert ett ma igen. Nu vågar jag inte hoppas på en bebis längre Gråter

nervös så jag skakar

• Krusidull

Styrkekram till dig! Hoppas att vul:et ändå går bra idag, trots allt.

• Nalle Phu

Styrkekramar i massor. Om du orkar får du gärna skriva och berätta hur det gick på vulet.

KJAMIZAR!

• Prisssan

*Bamsekramar* Många som tänker på dig i din svåra tid...
    Kan du inte få din gyn att prata med din man???

• prickelina

Hoppas allt går bra idag!!!!! kram!!!!

• Thisla

Se inlägg under "äntligen gravid"

Allt väl *kram* tack för alla snälla ord och ert hopp

//Thisla med ett hjärta utanför kroppen och två inuti

• BlygTjej

Thisla: Kikar in i denna tråd.. Blir det tvillingar?

• nicefoxlady

Ska inte låte negativ men försök inte tänka på att bli gravid o när du väl e det så tänk inte så mycket på det för destomer du tänker på det så blir kroppen nervös o rädd o då blir det bara blä av det. Jag har en vännina som har fåt massa missfall o varje gång hon blev garvid så gick hon o tänkte på det o den tanken att hoppas jag inte får missfall o det fick hon om om igen men nu sist så tänkte hon får jag missfall så får jag det o hon bekymrade sig inte o innan hon viste att hon var gravid så hade dem kul i sängen och inte hade en tanke på att bli garvid. nu har den en jätte sött dotter på snart ett år.

Kram missförstår mig inte jag vet hur det känns att få missfall o nu e jag ofrivilligt barnlös.

• Pess

Nicefox: Återkom med den teorin när du själv försökt i åratal och haft några missfall på vägen....Då är det inte så lätt att inte tänka på DET.....och dessutom gör det ingen skillnad...

• Pess

Okej Nicefox....ber om urssäkt...jag läste inte sista raden....men igen, det finns inget som säger att det går bättre för att man inte tänker på det....

Sorry (igen)

Svar på tråden åh nej åh nej inte igen