Detta är kärlek.. (varning långt)
Hej alla tappra kämpar!
Måste bara få berätta om en hemsk sak som hände inatt. Jag hade ÄL just igår, och då vi försökt över 1,5 år, och det varit lite si och så med ÄL (inte haft det varje månad tror jag) så kändes det verkligen som att igår var det "nu eller aldrig"
Jag kommer hem och min sambo ligger och sover (jag hade fått tillstånd att väcka honom för att göra barn)
Men vi håller på timme ut och timme in utan att nåt händer. Har aldrig varit med om detta innan, han har alltid "kunnat" prestera på beställning, när helst som på dygnet som jag vill, och aldrig haft problem med potensen.
Han har inte en enda gång på våra 4 år inte kunnat prestera och vi har sex ganska ofta.
Men just igår på den enda dagen som det verkligen krävs, så sviker hans "förmåga". Både hans och min besvikelse var stor.
Så visar det sig att vi båda är förkylda och äter hostmedicin med morfin i. Så man tappar känseln av detta för medicinen är stark. Kom vi på efter att analyserat "hans tillstånd" i ett tag.
Så j-a typiskt. J-a hostmedicin jag hatar den!!
Men jag har världens bästa äskling, han håller på och jobbar och kämpar i flera timmar mitt i natten när han är supertrött och ska gå upp till jobbet om några timmar. Svetten bara rinner om honom.
Till sist så går det vägen.
Är så himla stolt över honom, älskar honom så himla mycket han är min hjälte. Snacka om att han var stolt efteråt.
Den hostmedicinen rör vi aldrig mer!!!