• Lillalind

Detta är kärlek.. (varning långt)

Hej alla tappra kämpar!

Måste bara få berätta om en hemsk sak som hände inatt. Jag hade ÄL just igår, och då vi försökt över 1,5 år, och det varit lite si och så med ÄL (inte haft det varje månad tror jag) så kändes det verkligen som att igår var det "nu eller aldrig"

Jag kommer hem och min sambo ligger och sover (jag hade fått tillstånd att väcka honom för att göra barn)

Men vi håller på timme ut och timme in utan att nåt händer. Har aldrig varit med om detta innan, han har alltid "kunnat" prestera på beställning, när helst som på dygnet som jag vill, och aldrig haft problem med potensen.

Han har inte en enda gång på våra 4 år inte kunnat prestera och vi har sex ganska ofta.

Men just igår på den enda dagen som det verkligen krävs, så sviker hans "förmåga". Både hans och min besvikelse var stor.

Så visar det sig att vi båda är förkylda och äter hostmedicin med morfin i. Så man tappar känseln av detta för medicinen är stark. Kom vi på efter att analyserat "hans tillstånd" i ett tag.

Så j-a typiskt. J-a hostmedicin jag hatar den!!

Men jag har världens bästa äskling, han håller på och jobbar och kämpar i flera timmar mitt i natten när han är supertrött och ska gå upp till jobbet om några timmar. Svetten bara rinner om honom.

Till sist så går det vägen.

Är så himla stolt över honom, älskar honom så himla mycket han är min hjälte. Snacka om att han var stolt efteråt.

Den hostmedicinen rör vi aldrig mer!!!

• Svar på tråden Detta är kärlek.. (varning långt)
  • menu

hoppas ni lyckades!

host medecin eller ej, men spermierna kan bli enormt mycket sämre i kvaliten av en liten förkylning.. vi har varit oförklarligt barnlösa i många år, när vi började med Insiminationer å sedan IVF så kollades sperman å en gång hade han rätt dåliga slöa sperimier (på gränsen till normala) å då hade han varit LITE förkyld i några dagar innan, nästan fullt frisk då! Annars har han alltid haft toppen!!

inte meningen att trycka ner er, om det blivit så är det ju bra tänkte närmast om det inte blir nått så deppa inte...

• Lum

Hoppas det gar bra! Ge honom en liten present eller kärleksförklaring saa att han förstaar hur bra han är!

• Lillalind

Jag jag hade inte direkt förväntat mig nåt denna månaden heller eftersom vi försökt i 1,5 år utan något som helst resultat, men det var ändå lite typiskt...

Ja visst var han duktig, jag sa det till hohonm oxå. Gissa om han var stolt efter den prestationen.

• sannapanna76

Min stackars sambo fick ställa upp trots magsjuka den gången Vilma blev till. Själv hade jag uvi.

• Lillalind

Tur att vi har män som är uthålliga hi hi. Annars hade det inte blivit några barn gjorda. Dom får stå ut med våra infall och nycker

• Lillalind

Hej igen!

vet ni vad?

Det funkade med hostmedicins-sexet!!

Jag blev gravid.

• Vicka81

grattis!!!! så härligt!!!!!

• HelenS

Grattis! Vilken härligt belöning för den prestationen!

• Lillalind

Hi hi tac! Ja det hade väl ingen av oss trott!

Dom där spermisarna måste ju ha blivit hyggligt groggy av morfinet och tappat navigeringen (vanligtvis har dom aldrig träffat rätt, så nu gjorde dom ju det). Dom kanske var felprogrammerade från början, så nu blev det rätt liksom.

• Nena72

Det var den absolut bästa belöning ni kunde få för den prestationen *****GRATTIS*****

• Lillalind

Hi hi, tack. Tror ni min man är stolt nu eller?

• Ms Leia

Hihi grattis!

♥♥ Vårt lilla pyre * 28 maj 2006 ♥♥
Svar på tråden Detta är kärlek.. (varning långt)