Min man erkände igår att han har haft incest-fantasier om sin syster! :(
Igår när jag låg i sängen och pratade med min man om sexfantasier (av någon outgrundlig anledning) så drog jag till med frågan; vilken är den sjukaste fantasi du har haft? och min man som alltid är ärlig svarar; det här är lite pinsamt, men jag brukade fantisera om att ha sex med min syster (hans syster är två år yngre än honom). jag blev både lite upprörd och äcklad när jag hörde det, samtidigt som jag inser att det ju bara var fantasier. jag frågade hur gammal han var när han hade de fantasierna, och trodde då att han skulle svara "elva, tolv år", men nej, femton sexton var han...(han är 26 nu). hur ska jag tolka det här? jag är glad att min man är ärlig mot mig och vågar dela med sig något så pass privat som han skäms över idag, men är det här information som jag bör ta till mig. ett extremt exempel: kommer min man att ha större tendenser än andra att förgripa sig på våra barn sedan eftersom det också är incest? vi väntar vårt första barn i december...
jag vill inte tro så hemska saker om honom, men att få veta det där om honom igår vet jag inte vad jag ska tro...hur hade ni reagerat? en del av mig tänker att det bara är fantasier och att han var ju bara en överkåt tonåring då, men en annan del av mig tänker att nej usch vad sjukt, har han fler dolda sjuka fantasier, fantiserar han kanske fortfarande om sin syrra?