• Anonym

För tidig utlösning

Jag har en kille som inte vågar ha sex med mig. Vi har varit tillsammans i nästan ett år. Vi kramas mycket, men går inte längre.
    Jag har försökt med att gå längre men han vill inte.
    Han säger att det beror på att han kommer direkt och att alla andra tjejer har dumpat honom efter att de haft sex.
    Jag har haft ett långt förhållande innan och jag saknar sex.
    Jag kommer inte lämna honom.
    Jag vill så gärna hjälpa honom men hur?

• Svar på tråden För tidig utlösning
  • Anonym (sh)

Tja. Ni får väl börja med att prata mera. Han måste förstå att du inte lämnar honom. Gå sakta fram, kanske att du tar på honom lite och ta pauser när han är nära. Om han ändå skulle komma så ska du skoja till det och säga typ "Vad bra att du kom nu, jag han bli så trött i min arm...=)"
    och ge honom mycket kärlek!

• Danbala

Hmm.

Två "argument" jag kommer på direkt är:
    Sex som är över på tjugo sekunder kan vara bättre än inget sex alls?
    Att han kommer betyder väl inte att sex måste vara över? Sex är så mycket mer än in-ut!

Fast jag vet inte om "argument" är den bästa hjälpen för någon som har dåligt sexsjälvförtroende. Anonym(sh):s råd är nog mycket bättre.

[...fnord...]
  • Anonym

Tack för svaren
    Problemet är att han skäms så han vill inte att jag ska ta på honom. Han gör inga försök att ta på mig heller för då blir det orättvist som han säger. Han får ta på mig men jag får inte ta på honom.
    Jag börjar känna mig ganska svältfödd
    Han har tydligen provat cremer mm som ska hjälpa. Det har inte funkat.

• Anonym (sh)

Det är lite klurigt om han inte vill att du ska ta på honom.. Då kan du be honom att hålla din hand själv och föra den över hans kropp. Så det blir din hand men han som bestämmer. Kanske hjälper...

• Tonkan

ja det är ju inte lätt att va kille men om han nu kommer så fort så kan ni väl köre flera gånger på raken... eller om ni tar en sväng i sängen på eftermiddan och sen på kvällen! Då borde han kunna hålla ut lite längre... Det brukar funka för dom flesta, och ju mer sex ju längre tid atr det ju att komma i regel! det är ju bara att prova fram. En sak som inte är lika roligt men det är ju att inte ha lika långt förspel innan!
    Lycka till...

• Tonkan

Ett säkert kort är ju att köra in och ut med en kondom. se till att ta en lite som sitter hårt! för då brukar det ta flera år innan det går! Det tror jag att alla killar håller med om!

• Anonym

Han säger att han kommer på 1 sek oavsett om förspelet är långt eller inget alls.
    Jag har inte ens vågar föreslå att vi kan göra en gång och sedan prova igen några timmar senare

• Anonym

Vad jag har sett så kan det nog bli svårt att hitta en som sitter hårt... Tror att självförtroendet är lågt pga detta också, att den är liten.
    Men det är ju svårt att säga, att det inte gör mig något att han inte har en stor, för då bekräftar jag ju problemet.
    Jag vill verkligen göra allt för att han ska komma över detta!

• Anonym (kännerigen)

I början av mitt och sambons förhållande hade vi oxå lite problem på den fronten, bara d att han kunde inte behålla ståndet! Så fort vi började närma oss att få till d eller ens n'mnde sex så veknade den. Men vi gav inte upp och efter en vecka (inte länge men känndes som evigheter eftersom man var så k*t ) Så funkade d, visserligen bara korta stunder eftersom den veknade, men nu ett och ett halvt år senare funkar d superbra och han é den bästan jag haft någonsin (har haft en del )

• Anonym

En vecka *s*
    Tänk på mig som väntat och längtat i ett år

• Anonym (John Doe)

Jag tror att "problemet" är att han går i gång "för mycket" på dig, och att det mer är själva grejen än känslan som gör att det går lite för fort.

Men prova att använda kondom och flitigt med glidmedel; det tar bort ganska mycket av känslan.

Och som jag brukar säga, "övning ger träning"; han måste tillåta sig att "misslyckas" några gånger. Och ju oftare man har sex, desto lättare blir det att kontrollera sig. Så upplever jag det i alla fall (min sambo och jag hade i stort sett inget sex under graviditeten, och när det sedan var dags var man lite för pilsk :D).

Lycka till!

• Leeanlej

måste instämma med ovan talare. ju mer man försöker desto bättre kommer det att gå!!!Har ni aldrig sex hinner ju kroppen aldrig öva upp sig!

• Anonym (LG)

Hej!
    Tänkte bara skriva ner hur jag och min sambo har det.

Han vill ha sex mycke mer än jag och ibland är det 1 månad mellan gångerna som jag vill och det har nu mest med graviditet att göra.
    Men desto oftare vi har sex, desto längre tid tar de innan de går för honom.
    Så första gången efter 1 månad tog de kanske 5 min från att han ger mig första kyssen tills han kommer.
    Men sen om vi har sex oftare så kan han dra ut på de mer och mer....
    Jag TROR att en del killar har de så att blir de för sällan så går de fortare för att de vill så mycket och har så många sexuella känslor.

Hoppas de löser sig! Lycka till

• Anonym (Weed)

Du kan hjälpa honom omdu köper Priligy dapoxetine. Det består av aktiv medel som sjunar sensitivitet och tillåter att hasamlag längre än han vanligen håller i sängen.
    Du kan köpa absolut anonymt och på detta apotek.

• freddy156

Hej alla,

Jag köper regelbundet läkemedel som kallas Priligy Dapoxetin på pharmatheke-europe. Förutom detta är jag absolut nöjd med kvalitet av kundsupport tjänster. När du börjar "tjata" till dem om vilken problem du har (i mitt fall det är för tidig utlösning), vad du kan göra för att undvika denna ohälsa mm., de redan vet vad att råda dig, frågor om frakt och finansiella operationer.

Jag är glad över deras professionalism och deras hjälp att lösa problem som är av olika karakter.

• Torbjörnn

Det låter som att det största hindret inte bara är för tidig utlösning, utan skam och rädsla för att bli lämnad igen. Jag skulle inte börja med att pressa fram sex, även om jag förstår att du saknar det. Säg ganska rakt att du inte ser honom som misslyckad och att ni kan ta det stegvis utan att hela situationen måste bli ett test. Kyssar, beröring, paus, prata, börja om. Det låter tråkigt, men det tar bort mycket press. För tidig utlösning är också något man faktiskt kan få hjälp med, både med tekniker och ibland medicinska alternativ. Men han måste själv våga vara med i det, annars blir du den som bär hela problemet.

• Anonym (ingen ungdom)

Hmm. En hel del psyke. Både sådant man kan påverka med tanken och sådant man inte kan. Kan ha låst sig ganska ordentligt för honom. 
    Vi är alla olika. Svårt att förstå hur att helt välja bort sex kan vara en vettig strategi för honom i vilket fall. Nog inget han valt. Om något borde det sättet ge risk att bli lämnad ?. 
    Viktigast är nog att du tar lite kommando och försöker avdramatisera det hela. Inga kommentarer om bristande stånd eller annat som kan tolkas negativt.  "Det blir som det blir". "känn inga krav". "övning brukar ge färdighet med tiden". "Det tar den tid det tar" 
    Ett förslag kan vara att be honom tillfredsställa dig med fingrar och tunga först. Om han är ovan hjälp till genom att tala om hur du vill ha det. 
    Efter det kan han få sin snabba utlösning via vanlig sex. Om ni gör så hyfsat ofta borde dramatiken avta. Jag gissar att han kommer ta längre tid på sig med övning speciellt om ni inte väntar flera dagar emellan. 

Generellt brukar det ta längre tid för killen om han masturberat eller haft sex säg dagen innan. Om man klarar att få stånd en gång till efter kort tid brukar det ta mycket längre tid att få utlösning.  

Svar på tråden För tidig utlösning