• busbrud

85:or som vill ha barn

Hejsan!

Är det någon 85:a som vill ha barn lr planerar att skaffa barn snart?

Själv så vill jag ha barn, men min sambo vill vänta.

• Svar på tråden 85:or som vill ha barn
  • Leons Mami

haha jaa och min granne/vän håller på att bli tokig så som jag tjatar om bäbisar... haha hon sa nyss när vi va ut på promenad att om jag inte slutar tänka på det där snart så låser hon in mig på psyket. tihi

• Lemice

Leons mami

Haha precis vad jag menar... Kul när man känner igen sig..!!!

• Leons Mami

Lemice

Jaa det e jätte kul, och när det är någon annan som är ung.

• Ior 85

Jag hoppas osså in här :) Är osså en 85:a som är grymt bebissugen... Slutade med p-pillerna häromdagen så får man se vad som händer framöver :) Skulle vara skoj vara med här och snacka lite, skönt ha någon att prata med om sin längtan ju ;)

• Leons Mami

lemice

du kan är gravid haha

Ior 85 VÄLKOMMEN

• Lemice

Leons mami

hahaha
    kommer vi sitta här o ha massa symtom ända tills vi plussat... hahaha

• Leons Mami

Lemice

Självklart... haha snart kommer jag väl bli kissnödig en gång i minuten också. jag kommer nog bli skengravid snart

• Lemice

Leons mami...
    Jag gick upp 2 gånger inatt och har kanske kissat 10 ggr idag... hahaha Nää antingen så vill jag plussa NU eller så vill jag att mensen kommer så kanske jag inte är lika knäpp:p
    Men iofs. om jag får mensen nu så kommer jag va lika ivrig för ÄL!! HAHA

• Leons Mami

haha aa det går bara runt runt runt

• Ior 85

Tack tjejer :9 japps vi har börjat försöka lite... Slutade dock med p-pillerna förra veckan så blir ju inget ännu, men vi kör iaf på utan skydd för att hoppas att det blir nått :) Läst igenom lite i tråden, ni har båda börjat va om jag inte missförstått? Hur går det förresten med testen lemice, ska du testa igen eller? Hittar ni annars på ikväll?

• Leons Mami

Ior 85
    yes vi i vår lilla familj har påbörjat ett syskon till Leon. är på 3:dje seriösa försöket.
    ikväll är det sängdags tjafs, jobbigt med vintertid för sonen.

• Leons Mami

med mig är det negativt idag, inte alls på något bra humör... usch men det ingår väl i bebisverkstaden usch

• Esn

jo men det gör ju det, tappa inte hoppe!

• Leons Mami

höll på att göra det... men fick stöd och tröst i en annan tråd som tur va

Svar på tråden 85:or som vill ha barn