• GBG Tjej

5:e missfallet

Ja då var det 5:e missfallet konstaterat,varit på gynakuten precis,i morgon blir det skrapning igen!!!!!!!Varför kan det ladrig lyckats?? Jag är sååååååå arg o besviken

• Svar på tråden 5:e missfallet
  • labolina1

Tänker på er!! Jag kan tänka mig hur du känner. Har själv "bara" varit med om tre men jag tycker det blir värre för varje gång..

Många kramar!

• greta2

Jag kan tänka mig att det blir värre för varje gång man har ett missfall. Har själv haft två. Jag hoppas verkligen att ni lyckas till slut!!!!

• Sthlm1979

Kram! Jag har själv haft tre mf och ett utomkveds. Vet hur j**ligt det känns. Tänker på dig.

• Maddo77

Skickar en massa kramar! Förstår att du är arg och besviken, jag har oxå haft 5 missfall och jag blir mer ARG än ledsen faktiskt. Men ngn gång SKA det fungera för oss oxå. *Styrkekramar*

• Nalle Phu

Stackare! Usch, jag lider med dig! Har också haft "bara" två innan men usch så vidrigt man måste må om man fått fem! Skickar massor av tröstkramar och hoppas att ni klarar er igenom detta och orkar försöka igen!

• Eva Lotta

stackare...hade precis mitt femte missfall jag med! Otroligt tråkigt det här tycker jag!! Skall det liksom aldrig lyckas...
    kramisar
    Eva-Lotta

Svar på tråden 5:e missfallet