• Enzo

Jag tror att jag kanske är gravid...

Har i veckan börjat spraya inför vårt andra IVF (tredje ruvningen) Hade äl på dag 12 i cykeln och har igår och idag gjort gravtest från preg då jag känt mig lite annorlunda. Båda testen visar svagt positivt (bild finns i mitt galleri).

Är detta möjligt? Kan jag ha blivit gravid på "naturlig" väg efter alla dessa försök, hormonbehandlingar och provrörsförsök? *gråter av lycka*

Ser ni mitt +?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-12 07:17:04:
    Gjorde ett cb digitalt gravtest nu på morgonen och det är ett +! Jag är gravid Håll tummarna för att h*n stannar hos oss.

• Svar på tråden Jag tror att jag kanske är gravid...
  • Hatter

Ojojoj...så UNDERBART! Ta väl hand om dig och lillen nu!!!

• Hannah74

Grattis! vad hääärligt!

Vågar man hoppas?
  • Tråden

Hej Enzo

Jag har precis råkat ut för samma sak.Började precis med vårt 4 IVF försök och blödningen kom aldrig så de bad mig göra ett grav-test för att ta reda på varför blödningen inte kom.

Jag trodde ju aldrig att det kunde vara så men jag är gravid!!

Jag är nu i V 6 och kan fortfarande inte fatta.

Lycka till. Håller tummarna.
    Kram

• Jiie

Åh grattis!
    Vet hur det är att se ett plus komma fram, jag började ta fram "manualen" och bad min man kolla 36 ggr haha

• BEJA

Hejsan! Har varit med om samma sak som dig! Gjorde 4:e o sista ivf-behandlingen i maj. Det misslyckades o vi "gav upp". Men månaden efter kom min mens inte som den skulle. Köpte efter många om o men ett gravtest som visade svagt +. Köpte "100 st" till o testade flera dagar o + blev bara starkare. Är nu i v 13+3 o har inte fattat det än!
    LYCKA TILL!

• SimmaLugnt

GRATTIS ENZO!

Vi hängde på samma ruvartråd tidigare. Skönt att se att du lyckats nu!

Lycka till!

Maria

Svar på tråden Jag tror att jag kanske är gravid...